تشکیل کارگروه‌های پیگیری برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی
تشکیل کارگروه‌های پیگیری برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی

[ad_1] نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: کارگروه‌هایی جهت پیگیری برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور تشکیل خواهد شد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، سید محمدعلی آل هاشم عصر امروز در نود و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، تنظیم به موقع برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور را از جمله اقدامات مهم شورای فرهنگ […]

[ad_1]


نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: کارگروه‌هایی جهت پیگیری برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور تشکیل خواهد شد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، سید محمدعلی آل هاشم عصر امروز در نود و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، تنظیم به موقع برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور را از جمله اقدامات مهم شورای فرهنگ عمومی استان در سال گذشته خواند و اظهار کرد: از اولین استان‌هایی هستیم که در این راستا اقدام دقیق و به موقع انجام داده است.

وی با مروری بر عملکرد سال گذشته و برنامه جلسات سال جاری شورا، افزود: به فرموده مقام معظم رهبری، فرهنگ باید در سه عرصه «تصمیم گیری‌های کلان»، «شکل دهنده ذهن و افکار جامعه» و «سیاست‌های کلان آموزشی و علمی دستگاه‌های کشور» بروز و ظهور یابد.

آل هاشم تصریح کرد: در طول سال‌های گذشته ارزش، اهمیت و حساسیت کار فرهنگی کاملا خود را نشان داده است و این حساسیت زمانی مضاعف می‌شود که بدانیم هر ضعف و سستی در عرصه فرهنگی موجب خواهد شد دشمن ده‌ها قدم جلوتر آید.

امام جمعه تبریز ابراز داشت: دشمن در میدان جنگ نرم کاملا هوشیار بوده و شبانه روز تلاش می‌کند.

وی توضیح داد: سال گذشته با وجود شرایط کرونایی حدود هشت جلسه شورای فرهنگ عمومی استان را برگزار کردیم که دارای ۱۸ دستور جلسه و ۲۱ مصوبه بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی تنظیم به موقع برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور را از جمله اقدامات مهم شورای فرهنگ عمومی استان در سال گذشته خواند و اظهار کرد: از اولین استان‌هایی هستیم که در این راستا اقدام دقیق و به موقع انجام داده است.

آل هاشم تاکید کرد: باید دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان مصوبات را برنامه‌ریزی و پیگیری کنند تا نتیجه این مصوبات در مقام عمل دیده شود.

وی بر حضور منظم اعضای شورای فرهنگ عمومی در جلسات شورا تاکید کرد و افزود: در سال جدید باید با محتوابخشی به مباحث شورا و جدیت روی مسائل اولویت‌دار از روزمرگی خارج شویم و به سمتی رویم که شورای فرهنگ عمومی اثرات خود را در جامعه نشان دهد.

در ابتدای جلسه محمد فرشکاران، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی ابراز داشت: یکی سری از گره‌های اقتصادی فقط با تعالی فرهنگی باز می‌‎شود و امیدواریم برایند و خروجی جلسات شورای فرهنگ عمومی، در حوزه فرهنگ و تعالی توسعه خود را نشان دهد.

انتهای پیام/۶۰۰۲۶


[ad_2]