تشدید نظارت بر مراکز و غرف تحت نظارت سازمان میادین
تشدید نظارت بر مراکز و غرف تحت نظارت سازمان میادین

[ad_1] سرپرست سازمان میادین در نشست صمیمی با جمعی از بهره‌برداران و بارفروشان، از تخصیص بسته تشویقی برای بهره‌بردارانی که با ایجاد فراوانی کالا و مایحتاج عمومی طبق سیاست‌های این سازمان عمل کنند، خبر داد. به گزارش قلم پرس، سعید مطلّبی در نشست صمیمی با جمعی از بارفروشان و بهره‌برداران این سازمان در محل سبزه میدان، […]

[ad_1]

سرپرست سازمان میادین در نشست صمیمی با جمعی از بهره‌برداران و بارفروشان، از تخصیص بسته تشویقی برای بهره‌بردارانی که با ایجاد فراوانی کالا و مایحتاج عمومی طبق سیاست‌های این سازمان عمل کنند، خبر داد.

به گزارش قلم پرس، سعید مطلّبی در نشست صمیمی با جمعی از بارفروشان و بهره‌برداران این سازمان در محل سبزه میدان، اظهار کرد: در راستای حمایت از سیاست‌های اقتصادی دولت و حذف واسطه‌گری، نظارت بر مراکز و بازارهای تحت نظارت سازمان تشدید می‌شود.
وی به ایجاد نظم، جلوگیری از سد معبر، رعایت موارد بهداشتی، مردم‌داری و جلب رضایت شهروندان توسط بهره‌برداران اشاره کرد و گفت: در صورت گزارش ناظران سازمان از بهره‌برداران خاطی، برخورد شدید قانونی و برای آن دسته از بهره‌بردارانی که با ایجاد فراوانی کالا و مایحتاج عمومی طبق سیاست‌های این سازمان عمل کنند، بسته تشویقی در نظر گرفته خواهد شد.
سرپرست سازمان ضمن دستور اکید خود به واحدهای نظارتی سازمان برای تشدید نظارت‌ بر فعالیت میادین و غرف تحت نظارت، از شهروندان فهیم تبریز که همواره بهترین ناظران بر عملکرد این سازمان و مراکز تحت نظارت آن بوده‌اند، درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف به این سازمان گزارش کرده و با پیشنهادات سازنده خود سازمان را یاری کنند.

[ad_2]