تسریع اجرای عملیات تکمیلی پارک موزه دفاع مقدس
تسریع اجرای عملیات تکمیلی پارک موزه دفاع مقدس

به گزارش قلم پرس، جلسه‌ای با حضور امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر دریادار رضا عباسی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و باقر خوشنواز شهردار منطقه ۲ تبریز، در محل این بنیاد برگزار شد.در این جلسه شهردار منطقه ۲ ضمن ارائه گزارشی در خصوص عملیات […]

به گزارش قلم پرس، جلسه‌ای با حضور امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر دریادار رضا عباسی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و باقر خوشنواز شهردار منطقه ۲ تبریز، در محل این بنیاد برگزار شد.
در این جلسه شهردار منطقه ۲ ضمن ارائه گزارشی در خصوص عملیات احداث پارک موزه دفاع مقدس، از تسریع اجرای برخی فعالیت‌های عمرانی برای تکمیل این پارک موزه خبر داد.
امیر دریادار ایرانی از پارک موزه دفاع مقدس بعنوان یک پروژه مهم فرهنگی در راستای حفظ نام شهدا و شناساندن آرمان و اهداف این عزیزان به نسل جوان کشور نام برد و از پارک موزه دفاع مقدس به عنوان مجموعه‌ای ماندگار یاد کرد.

وی تلاش برای زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا را وظیفه همگان دانسته و از تلاش شهرداری منطقه ۲ برای اجرای این مجموعه ارزشمند قدردانی کرد.