تراکتور ایران و استقلال تاجیکستان به مرحله حذفی لیگ قهرمانان راه یافتند
تراکتور ایران و استقلال تاجیکستان به مرحله حذفی لیگ قهرمانان راه یافتند

به گزارش ایسنا، در جریان هفته ششم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و در گروه A، دو تیم الهلال عربستان و شباب الاهلی امارات به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با پیروزی دو گله تیم اماراتی به پایان رسید. با این نتیجه الهلال ۱۰ امتیاز ماند و با تفاضل گل +۲ در گروه […]

به گزارش ایسنا، در جریان هفته ششم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و در گروه A، دو تیم الهلال عربستان و شباب الاهلی امارات به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با پیروزی دو گله تیم اماراتی به پایان رسید.

با این نتیجه الهلال ۱۰ امتیاز ماند و با تفاضل گل +۲ در گروه اول مسابقات در رده دوم قرار گرفت. با توجه به این که تفاضل گل تراکتور ایران +۳ است، نماینده ایران به مرحله حذفی رقابت‌ها راه یافت.

الهلال عربستان باید منتظر دیدار دو تیم الاهلی عربستان و الدحیل قطر در گروه C این مسابقات باشد تا در صورت تساوی آن دو تیم، به عنوان یکی از تیم‌های دوم برتر راهی مرحله بعدی شود.

همچنین در بازی دیگر این گروه، استقلال تاجیکستان و آجی ام کا به مصاف هم رفتند که این بازی هم در پایان با پیروزی ۲ بر یک نماینده ازبکستان به پایان رسید.

با این نتایج تغییری در جایگاه‌های تیم‌ها در جدول گروه A رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به وجود نیامد و استقلال تاجیکستان با ۱۰ امتیاز با توجه به برتری این تیم در بازی رو در رو مقابل الهلال عربستان که هم‌امتیاز یکدیگر هستند، به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

انتهای پیام