تجلیل از غساله‌های سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز
تجلیل از غساله‌های سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز

فرخ جلالی، مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز در این آیین با اشاره به زحمات غسالان و غساله های این سازمان در بحران کرونا گفت: در طول دو سال گذشته همکاران این مجموعه با تلاش مضاعف، در اوج آمار متوفیان کرونایی مانع از بروز مشکل شدند.وی با اشاره به توجه مجموعه شورای شهر و شهرداری به […]

فرخ جلالی، مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز در این آیین با اشاره به زحمات غسالان و غساله های این سازمان در بحران کرونا گفت: در طول دو سال گذشته همکاران این مجموعه با تلاش مضاعف، در اوج آمار متوفیان کرونایی مانع از بروز مشکل شدند.
وی با اشاره به توجه مجموعه شورای شهر و شهرداری به پرسنل خدوم این سازمان یادآور شد: اقداماتی چون تبدیل وضعیت و اختصاص پاداش در برهه‌های مختلف، در تحقق امنیت شغلی و آرامش خاطر همکاران انجام قابل تقدیر بوده است.
احد صادقی، عضو هیات رییسه شورای شهر تبریز نیز در این مراسم با اشاره به نقش مادران در تربیت فرزندان دیندار و صالح گفت: برخلاف سایر واحدهای خدماتی، زحمات پرسنل تغسیل و تدفین دیده نمی‌شود.
وی با بیان اینکه اینجا آخرین مکان آخرین دیدار و جدایی مردم از عزیزان است تصریح کرد: صبر و حوصله پرسنل این سازمان برای تکریم شهروندان دلشکسته و داغدار اجر و پاداش اخروی دارد.
صادقی در عین حال یادآور شد: شورای شهر تبریز خدمات پرسنل آرامستان ها به ویژه در ایام کرونایی را فراموش نمی‌کند.