تجلیل از سرپرست تیم فوتسال شهرداری منطقه ۱۰ تبریز
تجلیل از سرپرست تیم فوتسال شهرداری منطقه ۱۰ تبریز

به گزارش قلم پرس، در پی کسب مقام قهرمانی تیم فوتسال شهرداری منطقه ۱۰ تبریز حسن گنجی سرپرست شهرداری منطقه ۱۰ تبریز با اهدا لوح تقدیر از مهدی ایمانزاده سرپرست این تیم قهرمان تجلیل به عمل آورد.وی در این دیدار اظهار کرد: افتخار آفرینی قهرمانان تیم فوتسال این منطقه در رقابت‌های فوتسال کارکنان شهرداری تبریز در […]

به گزارش قلم پرس، در پی کسب مقام قهرمانی تیم فوتسال شهرداری منطقه ۱۰ تبریز حسن گنجی سرپرست شهرداری منطقه ۱۰ تبریز با اهدا لوح تقدیر از مهدی ایمانزاده سرپرست این تیم قهرمان تجلیل به عمل آورد.
وی در این دیدار اظهار کرد: افتخار آفرینی قهرمانان تیم فوتسال این منطقه در رقابت‌های فوتسال کارکنان شهرداری تبریز در محل برگزاری مسابقات که نتیجه بر حق تلاش ورزشکاران منطقه بعد از عنایات الهی بود، مایه مسرت و شادمانی مجموعه خدوم منطقه ۱۰ گردید.
گنجی تصریح کرد: نقش سرپرست دلسوزی چون جنابعالی در اجرای برنامه‌ها و تمرین‌های صحیح و منظم تدارکاتی برای کسب چنین افتخاراتی، برجسته و قابل تقدیر است.
این رقابت‌ها که با شرکت ۱۶ تیم در سالن پور شریفی برگزار شد، در نهایت با برتری یک بر صفر و بدون باخت شهرداری منطقه ۱۰ به پایان رسید تا این تیم عنوان قهرمانی مسابقات فوتسال کارکنان شهرداری تبریز را کسب کند.