تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره) و شهدا
تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره) و شهدا

به گزارش قلم پرس، حجت‌الاسلام محمدعلی آل‌هاشم در این آیین اظهار کرد: دهه فجر میعاد ۱۰ روزه یاران امام است که فرشی از بشریت در مسیرش گسترانیده و تا بهشت زهرا (س) همراه او بودند. وی افزود: این روزهای حماسه‌آفرین کلید گشاینده درهای پیروزی به روی ملت عزیز ما و ارمغان استقلال و آزادی و جمهوری […]

به گزارش قلم پرس، حجت‌الاسلام محمدعلی آل‌هاشم در این آیین اظهار کرد: دهه فجر میعاد ۱۰ روزه یاران امام است که فرشی از بشریت در مسیرش گسترانیده و تا بهشت زهرا (س) همراه او بودند.

وی افزود: این روزهای حماسه‌آفرین کلید گشاینده درهای پیروزی به روی ملت عزیز ما و ارمغان استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی بود.

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: در تاریخ انقلاب و میهن ما، بهمن ۵۷ تجلی وعده الهی بود و هنوز هم همان طراوت را دارد و دهه فجر یادآور آن خلوص و بی‌ادعایی صادق‌ترین فرزندان کشور است.

وی اضافه کرد: این دهه، میثاق دوباره و همواره ما با خون شهیدان و خط ولایت و رهبری است و تا آخرین قطره خون در راه حفظ آرمان‌های امام با اطلاعت از رهبری، این راه را ادامه خواهیم داد.

یکی از رخدادهای جهان معاصر، انقلاب اسلامی ایران بود؛ پدیده‌ای که به دلیل معنویت‌گرایی و مردمی بودن آن و پیروزی بدون برخورداری از سلاح و با قدرت ایمان در برابر حکومتی نظامی با حمایت آمریکا، هنوز هم برای فیلسوفان جهان ناشناخته است.

استاندار آذربایجان‌شرقی نیز در این آیین اعلام کرد: امروز روز میثاق با امامی است که هویت از دست رفته ملت و کشور را برگرداند و ما نیز اعلام می‌کنیم با تمام وجود بر سر عهدی که سال ۵۷ با امام راحل (ره) بسته‌ایم، هستیم.

عابدین خرم گفت: تا زمانی که خون در بدن داریم، از آرمان‌های انقلاب امام و شهدا دفاع کرده و هیچ شک و تردیدی به خود راه نخواهیم داد.

وی افزود: انقلاب اسلامی، اسوه و الگوی دیگر کشورها است و در دنیا طرفداران خاص خود را داشته و توانسته است آرمان‌های خود را حفظ و در دنیا تکثیر کند.

استاندار آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: وظیفه ما مسئولین، رفع مسائل و مشکلاتی است که مردم انتظار دارند و برنامه‌های ما باید مبتنی بر عدالت و رفع مشکلات مردم باشد.

وی اضافه کرد: گلایه‌مندی مردم را قبول داریم و معتقدیم باید همه مسئولین در راستای رفع مشکلات گام بردارند.

 خرم خاطرنشان کرد: اگرچه می‌توانستیم در راستای رفاه و آسایش مردم کارهای بزرگی انجام دهیم، اما باید بدانیم در چهل و سه سال گذشته دشمن در تمام عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و نظامی لحظه‌ای از توطئه برای نظام جمهوری اسلامی دست نکشیده است.

وی یادآور شد: به برکت خود شهدا و رهنمودهای امام و مقام معظم رهبری تا به امروز ایستاده‌ایم و باید محکم باشیم و راه شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران را ادامه دهیم.

حجت‌الاسلام اسکندری، مدیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز در این آیین از برگزاری ۳ هزار برنامه در قالب فرهنگی، اجتماعی، هنری، عمرانی و توزیع بسته‌های معیشتی در طول ایام‌الله دهه فجر خبر داد.