تبریز به خاطر میزبانی از خادمان حسینی از سراسر کشور به خود می‌بالد
تبریز به خاطر میزبانی از خادمان حسینی از سراسر کشور به خود می‌بالد
مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی گفت : هجدهمین اجلاس تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی طی ۴۶ جلسه و با ۷ کمیته آغاز به کار کرده است.

به گزارش قلم پرس، مرتضی صفری عصر امروز سه شنبه در هجدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی که در مسجد کبود در تبریز برگزار شد، گفت: امروز تبریز به خاطر میزبانی از خادمان حسینی از سراسر کشور به خود می‌بالد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی ادامه داد: مدار جهان به عشق و دلدادگی می‌چرخد اما عاشقان و عارفان واقعی، دنیا را شایسته دلبستن نمی‌دانند و به کسی دل بسته‌اند که انسانیت و اخلاق در عالی‌ترین شکل ممکن به دنیا نشان داد.

وی گفت: امروز میزبان پیر غلامان و خادمان حسینی هستیم که هر یک عصاره عشق و ارادت به مکتب امام حسین (ع) هستند و عمر و جوانی خود را در این راه صرف کرده‌اند تا مشعل هیأت و مراسم مذهبی در اقصی نقاط ایران و جهان، روشن باشد و نور هدایت و امید، راه‌گشای انسان و انسانیت باشد.

صفری بیان کرد: تبریز، شهر عارفان و شهیدان محراب است و از روزی که مسئولیت هجدهمین اجلاس تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی به تبریز واگذار شد، خادمان اجلاس در تهران و تبریز، سر از پا نشناختند تا این اجلاس را به بهترین شکل ممکن برگزار کنند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی افزود: ستاد برگزاری این اجلاس، با حمایت و هدایت معنوی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و زیر نظر استاندار آغاز به کار و طی ۴۶ جلسه با ترکیب ۷ کمیته به فعالیت خود ادامه داده است.

  • منبع خبر : خبرگزاری مهر