بیش از فقر تبعیض مردم را آزار می‌دهد/ شکاف اقتصادی و تبعیض برای مردم گزنده است
بیش از فقر تبعیض مردم را آزار می‌دهد/ شکاف اقتصادی و تبعیض برای مردم گزنده است

امام جمعه تبریز گفت : بیش از فقر تبعیض مردم را آزار می‌دهد و تبعیض برای مردم گزنده است تلاش کنیم تبعیض از جامعه ما کم شده و از بین برود. به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز در مصلای امام خمینی(ره) این شهر […]



امام جمعه تبریز گفت : بیش از فقر تبعیض مردم را آزار می‌دهد و تبعیض برای مردم گزنده است تلاش کنیم تبعیض از جامعه ما کم شده و از بین برود.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز در مصلای امام خمینی(ره) این شهر با توصیه به تقوا الهی اظهار کرد: یکی از راهکارای رسیدن به تقوا عدالت بوده و برای رسیدن به عدالت راهکارهای مختلفی از جمله مبارزه با فقر، فساد و تبعیض است.

وی با ذکر این سئوال که چظور با تبعیض مبارزه کنیم، افزود: تبعیض مردم را آزار می‌دهد، مردم در زمینه‌های اقتصادی با مشکلات فراوانی مواجه بوده  اما یکی از مشکلات اصلی شان شکاف اقتصادی و تبعیض در مسائل اقتصادی و برخوردارهای ناروا برخی افراد خاص است.

آل‌هاشم تصریح کرد: بیش از فقر تبعیض مردم را آزار می‌دهد و تبعیض برای مردم گزنده است تلاش کنیم تبعیض از جامعه ما کم شده و از بین برود.

خطیب جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک هفته معلم گفت: به مناسبت هفته تمام نمازهای جمعه در سراسر کشور در اختیار آموزش بوده و امروز سخنران قبل از خطبه، مجری، گروه سرود، مکبر و ماذن در اختیار آموزش و پرورش و معلمان و فرهنگیان عزیز بود.

این خبر تکمیل می‌شود

انتهای پیام/