بمب‌های نقل و انتقالاتی تراکتور/ علی کریمی انتقالی غیرقابل باور برای همگان
بمب‌های نقل و انتقالاتی تراکتور/ علی کریمی انتقالی غیرقابل باور برای همگان

باشگاه تراکتور در تاریخ ۵۲ ساله حیات خود در فصل و نقل و انتقالات خریدهای جذابی داشته است. به گزارش قلم پرس،از تبریز، تیم تراکتور در بیش از نیم قرن حیات خود، خریدهای جذابی را داشته و بمب‌های خبری را منفجر کرده که ۱۰ خرید پر سر و صدای این تیم را مرور کرده‌ایم که […]



باشگاه تراکتور در تاریخ ۵۲ ساله حیات خود در فصل و نقل و انتقالات خریدهای جذابی داشته است.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، تیم تراکتور در بیش از نیم قرن حیات خود، خریدهای جذابی را داشته و بمب‌های خبری را منفجر کرده که ۱۰ خرید پر سر و صدای این تیم را مرور کرده‌ایم که قسمت اول ‌ انتقال علی کریمی به تیم تراکتور است:

۱- علی کریمی: شاید پر سر و صدا‌ترین نقل و انتقال و به نوعی غیرقابل باورترین انتقال تیم تراکتور

تنش تماشاگران تیم تراکتور با ‌علی کریمی از بازی تراکتور با استیل آذین در تهران در سال ۱۳۸۸ آغاز شد. اعتراض کریمی به داور بابت اخراج کعبی و در ادامه بگو مگوی کریمی با محمد نصرتی کاپیتان تیم تراکتور شروع تنش‌های این بازی بود.

 هواداران تیم تراکتورسازی در نیمه دوم این دیدار به رفتار علی کریمی به شدت اعتراض داشتند. یک ضربه پنالتی که توسط علی کریمی به گل تبدیل شد تا استیل آذین از یک شکست خانگی فرار کند. تماشاگران تراکتور معتقد بودند کریمی با تمارض این پنالتی را گرفته است و حرکت تحریک آمیز شادی گل کریمی یک کارت زرد را برایش به همراه داشت. تماشاگران تراکتور با نشان دادن پول کاغذی داور را متهم به دریافت رشوه کردند. همچنین شعار علی کریمی یادت باشه دایی سرورته را در ورزشگاه سردادند.

علی کریمی در بازی برگشت بدون اینکه مصدوم یا محروم باشد از سفر به تبریز باز زد. محتمل‌ترین گزینه‌ای که درباره عدم سفر کریمی به تبریز، مشکلاتی بود که بین او وهواداران تراکتورسازی وجود داشته و باعث شده که او هر بار از سفر به تبریز سر باز بزند.

البته در دو بازی تراکتور با پرسپولیس در تهران در فصل‌های بعدی حاشیه بین تماشاگران تراکتور با علی کریمی تداوم داشت.

۲۲ خرداد سال ۱۳۹۲ خبر عجیب و غیر قابل باور روی سایت خبرگزاری‌ها قرار گرفت:

علی کریمی به تراکتورسازی تبریز پیوست

کریمی پیش از این مذاکراتی با مجید جلالی، سرمربی این تیم داشت و به توافق رسیده بود قراردادی مابین شماره “۸” سابق پرسپولیس و مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی امضا شد.

هواداران تیم تراکتور در فرودگاه به استقبال علی کریمی رفتند تا خاطرات گذشته بین تماشاگران و کریمی پاک شود.

حضور کریمی در تیم تراکتور با روزهایی همراه شد که هواداران این تیم مجید جلالی را نمی‌خواستند و برابر وی گارد گرفته بودند.

بازگشت تونی اولیویرا با قهرمانی این تیم در جام حذفی مصادف شد تا علی کریمی در اولین قهرمانی تراکتور در جام جذفی نقش بسزایی داشته باشد. وی در چهار مسابقه جام حذفی برای این تیم به میدان رفت، که در بازی نیمه نهایی با فولاد خوزستان با ارسال پاس گل، پایه‌گذار تک گل پیروزی بخش تراکتورسازی بود.

علی کریمی در این فصل ۲۶ بازی برای تراکتور کرده و  ۵ گل به ثمر رساند.

وی در بازی تراکتور با الاتحاد عربستان در اردیبهشت سال ۹۳ برای آخرین بازی در مستطیل سبز ظاهر شده و بعد از این بازی با پیراهن تیم تراکتور از دنیای بازیکنی با فوتبال خداحافظی کرد.

همانطور که غیر قابل باور به تیم تراکتور آمده بود، غیرقابل باور از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. شاید روزهایی که تماشاگران تراکتور و کریمی با هم تقابل داشتند، کمتر کسی فکر می کرد آخرین پیراهن دوران بازیکنی علی کریمی با لوگوی تیم تراکتور خواهد بود.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷