بزرگ صنعت ایران بعد از نفت!
بزرگ صنعت ایران بعد از نفت!

[ad_1] معاون امور تولیدات دامی وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه تولیدات دامی پس از صنعت نفت بزرگترین صنعت ایران به شمار می‌رود، گفت: ضرورت دارد با افزایش ضریب مکانیزه واحدهای تولید زیرمجموعه امور دامی، آنها را به استاندارد روز جهانی نزدیک کرده و هزینه تولید را کاهش دهیم. به گزارش قلم پرس،از شبستر، حسین […]

[ad_1]


معاون امور تولیدات دامی وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه تولیدات دامی پس از صنعت نفت بزرگترین صنعت ایران به شمار می‌رود، گفت: ضرورت دارد با افزایش ضریب مکانیزه واحدهای تولید زیرمجموعه امور دامی، آنها را به استاندارد روز جهانی نزدیک کرده و هزینه تولید را کاهش دهیم.

به گزارش قلم پرس،از شبستر، حسین دماوندی‌نژاد صبح امروز در بازدید از واحد پرورش گوسفند در شهرستان شبستر در گفت و گو با خبرنگاران اجرای هدفمندی یارانه‌‌ها را نقطه عطفی در تولیدات کشاورزی کشور عنوان کرد و اظهار کرد: این اقدام علاوه بر افزایش تولید، از قاچاق نیز جلوگیری کرده است زیرا پرداخت یارانه و نبود قیمت‌ های واقعی در بخش کشاورزی معضل بزرگی بوده که همواره مانع از رقابت تولیدکنندگان ما با دیگر کشورهای صادرکننده شده است.

 معاون امور تولیدات دامی وزیر جهادکشاورزی گفت: افزایش بهره‌وری در تولید محصولات دامی ضروری است و این امر مستلزم استفاده از فناوری های نوین است.

دماوندی‌نژاد با اشاره به اینکه تولیدات دامی پس از صنعت نفت بزرگترین صنعت ایران به شمار می‌رود افزود: ضرورت دارد با افزایش ضریب مکانیزه واحدهای تولید زیرمجموعه امور دامی، آنها را به استاندارد روز جهانی نزدیک کرده و هزینه تولید را کاهش دهیم.

جعفر راستی، نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه این بازدید از اختصاص ۱۳۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای توسعه و افزایش ظرفیت این واحد به ۳ هزار راس خبر داد.

پایان پیام/


[ad_2]