برنامه مسابقات تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت های ۲۰۲۱ مشخص شد
برنامه مسابقات تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت های ۲۰۲۱ مشخص شد

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال مردان ایران در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۱ به ترتیب به مصاف ژاپن، روسیه، هلند، کانادا، ایتالیا، بلغارستان، آمریکا، صربستان، آلمان، استرالیا، برزیل، اسلوونی، فرانسه، لهستان و آرژانتین خواهد رفت.  برنامه مسابقات ایران در پیکارهای امسال لیگ ملت‌ها به میزبانی شهر ریمینی ایتالیا به شرح زیر است: ۷ خرداد – ساعت […]

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال مردان ایران در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۱ به ترتیب به مصاف ژاپن، روسیه، هلند، کانادا، ایتالیا، بلغارستان، آمریکا، صربستان، آلمان، استرالیا، برزیل، اسلوونی، فرانسه، لهستان و آرژانتین خواهد رفت.

 برنامه مسابقات ایران در پیکارهای امسال لیگ ملت‌ها به میزبانی شهر ریمینی ایتالیا به شرح زیر است:

۷ خرداد – ساعت ۱۵.۳۰
ایران – ژاپن

۸ خرداد – ساعت ۱۴.۳۰
ایران – روسیه

۹ خرداد – ساعت ۱۴.۳۰
ایران – هلند

۱۳ خرداد – ساعت ۱۴.۳۰
ایران – کانادا

۱۴ خرداد – ساعت ۲۲
ایران – ایتالیا

۱۵ خرداد – ساعت ۲۲
ایران – بلغارستان

۱۹ خرداد – ساعت ۱۸.۳۰
ایران – آمریکا

۲۰ خرداد – ساعت ۱۲.۳۰
ایران – صربستان

۲۱ خرداد – ساعت ۱۲.۳۰
ایران – آلمان

۲۵ خرداد – ساعت ۱۴.۳۰
ایران – استرالیا

۲۶ خرداد – ساعت ۲۳.۳۰
ایران – برزیل

۲۷ خرداد – ساعت ۱۸.۳۰
ایران – اسلوونی

۳۱ خرداد – ساعت ۱۵.۳۰
ایران – فرانسه

اول تیر – ساعت ۱۷.۳۰
ایران – لهستان

۲ تیر – ساعت ۱۸.۳۰
ایران – آرژانتین

به گزارش ایسنا، فدراسیون جهانی والیبال اعلام کرده بود که شهر ریمینی ایتالیا به عنوان میزبان لیگ ملت‌های والیبال زنان و مردان سال ۲۰۲۱ انتخاب شده است.  مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها در گروه مردان از هفتم خردادماه آغاز می‌شود و تا دوم تیرماه به مدت ۲۷ روز ادامه خواهدداشت.

رقابت‌های زنان، سه روز زودتر (چهارم خرداد)‌ شروع خواهد شد و تا ۳۰ خردادماه ادامه خواهد داشت. مسابقات مراحل نیمه‌نهایی و نهایی لیگ ملت‌ها برای مردان، پنجم و ششم تیرماه برگزار خواهد شد و برای گروه زنان نیز سوم و چهارم تیرماه انجام می‌شود.

هر تیم در این رقابت ها ۱۵ بازی انجام خواهد داد و چهار تیم برتر به فینال صعود می کنند تا اینکه قهرمان این رقابت ها مشخص شود.  این درحالی است که در حالت معمول و قبل از شیوع کرونا شش تیم به مرحله نهایی این مسابقات صعود می کردند .

فدراسیون جهانی والیبال قول داده است که جدیدترین اقدامات متقابل برای کاهش قابل توجه خطر انتقال ویروس کرونا از جمله آزمایش مکرر و مسائل بهداشتی را در این رقابتها به دقت پیاده کند.

انتهای پیام