بررسی و اولویت بندی تملکات املاک منطقه ۸ در سال جاری
بررسی و اولویت بندی تملکات املاک منطقه ۸ در سال جاری

[ad_1] بررسی و اولویت بندی تملکات املاک منطقه ۸ در سال جاری به منظور بررسی و اولویت بندی تملکات املاک منطقه ۸، جلسه مشترکی با حضور شهردار منطقه و مدیر کل املاک شهرداری تبریز برگزار و تصمیمات مقتضی در این راستا اتخاذ شد.   به گزارش قلم پرس،، در این جلسه حسین منیری فر شهردار […]

[ad_1]


بررسی و اولویت بندی تملکات املاک منطقه ۸ در سال جاری

به منظور بررسی و اولویت بندی تملکات املاک منطقه ۸، جلسه مشترکی با حضور شهردار منطقه و مدیر کل املاک شهرداری تبریز برگزار و تصمیمات مقتضی در این راستا اتخاذ شد.  

به گزارش قلم پرس،، در این جلسه حسین منیری فر شهردار منطقه ۸ ضمن برشمردن پروژه های اولویت دار منطقه در سال جاری و تشریح عملکرد املاکی منطقه۸، اجرای موفق پروژه ها را نیازمند همکاری تنگاتنگ املاک مرکز با منطقه و تملک املاک واقع در محل پروژه ها دانست و خواستار همکاری املاک شهرداری مرکز در راستای تملک فوری واحدهای تحت تملک شد.

در ادامه جلسه مدیر املاک منطقه نیز به  ارائه گزارشی از وضعیت املاک منطقه هشت و میزان تملکات منطقه پرداخته و عملکرد منطقه را از بعد املاک را تشریح کرد.

در ادامه املاک مدنظر در منطقه هشت جهت انجام تملک برای سال جاری تشریح و مقرر شد املاک باقی مانده در مسیرگشایی های سنجران، صادقیه،  گوروانچی، آدی گوزل و میرزا رضا به دمشقیه طی ماه های آتی تملک و مسیرگشایی های مذکور تکمیل شود.

[ad_2]