برخوردهای سلیقه های با سرمایه گذاران!/ لزوم تسریع در بهره‌برداری از سدهای خداآفرین، سهند و آیدوغموش
برخوردهای سلیقه های با سرمایه گذاران!/ لزوم تسریع در بهره‌برداری از سدهای خداآفرین، سهند و آیدوغموش

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی، تامین مالی پروژه‌های زیرساختی تاثیرگذار در رشد اقتصادی استان و افتتاح سریع این پروژه‌ها را ضروری دانست. به گزارش قلم پرس،از تبریز، محمد کلامی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه عملیاتی رشد ۸ درصدی اقتصاد استان اظهار کرد: یکی از بخش هایی که می تواند رشد ۸ درصدی اقتصاد […]



معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی، تامین مالی پروژه‌های زیرساختی تاثیرگذار در رشد اقتصادی استان و افتتاح سریع این پروژه‌ها را ضروری دانست.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، محمد کلامی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه عملیاتی رشد ۸ درصدی اقتصاد استان اظهار کرد: یکی از بخش هایی که می تواند رشد ۸ درصدی اقتصاد استان را محقق کند حوزه گردشگری است.

وی بر لزوم توجه به معرفی سرزمینی و شناساندن ظرفیت های منحصربفرد گردشگری استان تاکید و تصریح کرد: سرمایه گذاران باید از فضای سرمایه‌ گذاری شناخت کامل داشته و دچار استرس ناشی از برخوردهای سلیقه‎ ای نشوند.

کلامی پیشنهاد کرد: المان‌هایی از زیبایی‌های خاص شهر تبریز و استان در شهرهای جاذب گردشگری کشور نصب شود تا گردشگران با جاذبه‌های گردشگری این شهر آشنا و سرمایه‌گذاران این عرصه برای سرمایه‌گذاری تشوریق شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی تامین مالی پروژه های زیرساختی تاثیرگذار در رشد اقتصادی و افتتاح سریع این پروژه ها را نیز ضروری دانست.

وی ابراز داشت: تکمیل و به بهره برداری رساندن پروژه‌هایی مثل سدهای خداآفرین، سهند و آیدوغموش قطعا دارای آورده اقتصادی بوده و می‌تواند انتفاع خود را در داخل استان نشان دهد و زیربخش ها را به تحرک وا دارد؛ بنابراین اتمام چنین پروژه‎هایی باید در اولویت اجرایی استان قرار گیرد.

کلامی متذکر شد: دستگاه‌ها باید روند اجرای مگاپروژه های استان را تسهیل و برای ایجاد رشد هشت درصدی در استان نقش جدی ایفا کنند.

وی اذعان داشت: در هر صورت رشد اقتصادی هشت درصدی برای امسال هدفگذاری شده است؛ تحقق این میزان رشد نیازمند فراهم کردن بسترهایی است که از سیاستگذاری اقتصادی در سطح کلان تا رسیدگی به مشکلات بنگاه‌های اقتصادی کوچک و متوسط را در بر می‌گیرد.

در این جلسه برنامه دستگاه های اقتصادی استان برای تحقق رشد ۸ درصدی در سال جدید مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/۶۰۰۲۶