با تأمین زیرساخت‌های لازم در عینالی سرمایه‌گذاری‌های بزرگ اتفاق می‌افتد
با تأمین زیرساخت‌های لازم در عینالی سرمایه‌گذاری‌های بزرگ اتفاق می‌افتد

به گزارش قلم پرس، شهرام دبیری عضو شورای اسلامی تبریز به همراه بابک دانش‌پناه مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون بن علی شهرداری تبریز از تفرجگاه عینالی بازدید کرد.عضو شورای اسلامی تبریز با تقدیر از مدیرعامل و کارکنان سازمان عون‌بن‌علی گفت: در مدیریت جدید سازمان عون‌بن‌علی برنامه‌ریزی خوبی انجام گرفته که با حمایت شورا و شهرداری و […]

به گزارش قلم پرس، شهرام دبیری عضو شورای اسلامی تبریز به همراه بابک دانش‌پناه مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون بن علی شهرداری تبریز از تفرجگاه عینالی بازدید کرد.
عضو شورای اسلامی تبریز با تقدیر از مدیرعامل و کارکنان سازمان عون‌بن‌علی گفت: در مدیریت جدید سازمان عون‌بن‌علی برنامه‌ریزی خوبی انجام گرفته که با حمایت شورا و شهرداری و تأمین زیرساخت‌های لازم در این مجموعه گردشگری، سرمایه‌گذاری‌های بزرگی اتفاق می‌افتد.
دبیری با تأکید بر استفاده از ظرفیت دولتی برای توسعه تفرجگاه عینالی گفت: حمایت‌های مجموعه استانداری و نمایندگان تبریز در مجلس شورای اسلامی، در جذب بودجه ملی برای تداوم طرح تفرجگاهی عینالی موثر خواهد بود. 
وی افزود: یقین دارم در صورت تداوم توسعه و حمایت‌های لازم، در مدت کم تفرجگاه عینالی را به قطب گردشگری، تفریحی و ورزشی شهر و استانمان تبدیل کنیم.