ایجاد ۷۴۹ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد آذربایجان شرقی
ایجاد ۷۴۹ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد آذربایجان شرقی
قائم مقام کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: طی سه ماهه نخست سالجاری ۱۶۸ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پرداخت و ۷۴۹ فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد شد که بطور متوسط روزانه ۸ شغل را شامل می‌شود.

به گزارش قلم پرس، غلامعلی ملامهدی به تشریح عملکرد حوزه اشتغال این نهاد در سه ماهه نخست سالجاری پرداخت و افزود: توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت مهم‌ترین برنامه کمیته امداد در سال‌های اخیر است.

وی با اشاره به فرصت‌های شغلی ایجاد شده برای مددجویان در سه ماه اخیر، افزود: از این تعداد فرصت‌های شغلی ایجاد شده ۵۴۳ مورد از طریق پرداخت وام و ۲۰۶ مورد توسط کاریابی‌ها برای مددجویان تحت حمایت ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال برای مددجویان از کارآمدترین ابزارها برای توانمندسازی است، گفت: تاکنون اقدامات بسیار خوبی برای اشتغال مددجویان انجام شده و با توجه به مشکلات اقتصادی کشور، برای توسعه این روند نیازمند برنامه‌های موثرتری هستیم.

ملامهدی، کمیته امداد را پیشتاز در تولید اشتغال، تامین معیشت و ترویج مسائل فرهنگی و دینی در جامعه دانست و ادامه داد: در سال‌های گذشته شاهد بوده‌ایم که خانواده‌های زیادی با کمک کمیته امداد به خوداتکایی و توانمندسازی رسیده‌اند.

وی افزود: با همراهی و هم افزایی بین مسئولان و دستگاه‌های اجرایی، سطح اعتماد عمومی به فعالیت‌های اثربخش کمیته امداد در حوزه فقرزدایی ارتقا یافته است.

به نقل از روابط عمومی کمیته امداد آذربایجان شرقی، وی خاطر نشان کرد: مردم نیک اندیش استان می توانند کمک های نقدی خود به نیازمندان را بصورت غیرحضوری از طریق شماره گیری کد #۰۴۱*۸۸۷۷* با تلفن همراه خود پرداخت کنند.

انتهای پیام