ایجاد بازارچه‌های محلی، برنامه شهروند محور شهرداری تبریز
ایجاد بازارچه‌های محلی، برنامه شهروند محور شهرداری تبریز
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز ایجاد بازارچه‌های محلی در مناطق مختلف را از برنامه‌های شهروند محور شهرداری دانست.

به گزارش قلم پرس، جواد صدیقی در جلسه احصا مسائل و مشکلات حوزه محیط زیست و خدمات شهری منطقه ۳ تبریز با اعلام این مطلب گفت: یکی از مهمترین مسائلی که در ایجاد بازارچه های محلی باید مورد توجه باشد ضرورت ترغیب شهروندان برای خرید از این بازارچه‌ها و احساس امنیت خانواده‌ها و شهروندان در این بازارچه‌هاست و در این خصوص برنامه ریزی و نظارت مناطق در مدیریت بازارچه‌ها حائز اهمیت است.

وی با اشاره به ضرورت فعالیت بیش از پیش واحدهای تشخیص مزاحمت مناطق گفت: اجرای دقیق بند ۲۰ ماده ۵۵ و ساماندهی تشخیص مزاحمت مستلزم اراده مشترک، همراهی و همکاری سازمان های زیر مجموعه معاونت خدمات شهری است.

صدیقی در خصوص جمع آوری سد معبر بخصوص سد معبر وانت بارها اظهار کرد: جلوگیری از سد معبر و تخلفات شهری از وظایف ذاتی شهرداری است که در طول سال با قدرت ادامه خواهد داشت در کنار این مسئله ایجاد بازارچه های محلی با شرایط مناسب و نظارت بر نحوه فعالیت این بازارچه ها در دستور کار سازمان های مربوطه قرار دارد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز با اشاره به  روند خوب و وضعیت شهرداری منطقه ۳ در خصوص جمع آوری طبق‌ها و سد معبر در سطح منطقه اظهار کرد: متاسفانه ورودی‌های شهر در این خصوص وضعیت مناسبی ندارند و باید با پیگیری موارد سد معبر و وانت بارها خصوصا افرادی که تمکین به قانون نمی‌کنند برخورد جدی صورت گیرد.