اهتزاز پرچم‌ ملی در حمایت از تیم ملی فوتبال در تبریز/ لباسِ پروازم کفنم !! مرا اما بپیچانید در پرچمِ میهنم ایران !!!
اهتزاز پرچم‌ ملی در حمایت از تیم ملی فوتبال در تبریز/ لباسِ پروازم کفنم !! مرا اما بپیچانید در پرچمِ میهنم ایران !!!

[ad_1] اهتزاز پرچم‌ ملی در حمایت از تیم ملی فوتبال در تبریز/ لباسِ پروازم کفنم !! مرا اما بپیچانید در پرچمِ میهنم ایران !!! جامعه ورزش آذربایجان‌‌شرقی حمایت خود را از تیم ملی فوتبال در جام جهانی قطر اعلام کردند. به گزارش قلم پرس،از تبریز، بعد از نماز جمعه امروز تبریز ۲۷ آبان ۱۴۰۱،  مردم […]

[ad_1]

اهتزاز پرچم‌ ملی در حمایت از تیم ملی فوتبال در تبریز/ لباسِ پروازم کفنم !! مرا اما بپیچانید در پرچمِ میهنم ایران !!!


جامعه ورزش آذربایجان‌‌شرقی حمایت خود را از تیم ملی فوتبال در جام جهانی قطر اعلام کردند.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، بعد از نماز جمعه امروز تبریز ۲۷ آبان ۱۴۰۱،  مردم تبریز به ویژه جامعه ورزش و خصوصا فوتبال تبریز و استان آذربایجان‌شرقی با حمل پرچم خوش رنگ جمهوری اسلامی ایران از مصلی حضرت امام(ره) تا میدان ساعت در راهپیمایی حمایت خود را از تیم ملی اعلام کردند.

در این مراسم مردم دست نوشته های از جمله همه مردم هواردار تیم ملی، تا پای جان برای ایران در دست داشتند و شعار ایران ایران سر دادند.

در این مراسم همچنین مردم تبریز شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر دادند.

 

 

علی ۱۷ ساله که گوشه‌ای از پرچم بزرگ ایران اسلامی که توسط مردم حمل می‌شود را گرفته، به خبرنگار ما می‌گوید: وطن، ای باشکوه‌ترین خاک زمین، در راه تو از جان خویش می‌گذرم و اجازه تعدی دشمنان به حریمت را نخواهم داد.

زهرا ۱۴ ساله که به همراه مادرش بعد از نماز جمعه تبریز در این مراسم شرکت کرده معتقد است: من به کشورم با تاریخ کهن و فرهنگ اصیل خود افتخار می‌کنم و خود را سرباز وطن می‌دانم و در جام جهانی قطر یکصدا با تمام وجود ایران هستیم.

 

آقا جواد ۵۵ ساله که به همراه دختر و پسرش در مراسم حمایت از تیم ملی فوتبال ایران شرکت کرده با بیان اینکه جان دادن در راه وطن، به‌سان پروراندن گل‌های شقایق در دشت‌های سرسبزی است که همیشه عطرشان در مشام می‌ماند، می‌گوید: لباسِ پروازم کفنم !! مرا اما بپیچانید در پرچمِ میهنم ایران !!!

وی افزود: همه مردم ایران یکصدا حامی تیم ملی ایران هستند.

 

اعظم خانم ۶۰ ساله می‌گوید: من اهل فوتبال نیستم و نگاه نمی‌‌کنم اما پرسو جو کردم به عشق وطن و پرچم ایران امسال حتما مسابقات ایران را دنبال خواهم کرد.

زینب ۲۰ ساله نیز که با تمام وجود پرچم کوچک خوش رنگ ایران اسلامی را بالای سرش گرفته می‌گوید: مهم است که به وجود کشورمان افتخار کنیم؛ولی مهمتر از آن این است که کاری کنیم کشورمان به وجودمان افتخار کند …

بابک ۲۱ ساله نیز معتقد است:  وقتی نام کشور عزیزمان را ایران را به زبان می‌آوریم، صرفا یک کشور نیست، بلکه یک تمدن و یک هویت و یک ملت است و وطن  تنها میراثی است که هرگز نمی توان آن را خرج کرد، هدیه داد و یا فروخت.

وی با اظهار امیدواری موفقیت تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی فوتبال قطر می‌‌گوید: اعضای تیم ملی فوتبال اگر تنها خودشان را باور کنند مطمن باشید ایران از گروه خود حتما می تواند صعود کند و انشاالله این طور هم خواهد شد.

 

مصطفی سلیمانی ۶۳ ساله اهل فوتبال نیست اما می گوید شنیدم چنین مراسم است تنها به عشق پرچم خوش رنگ ایران اسلامی‌مان آمدم و شرکت کردم.

وی می‌گوید: «پرچم هر کشور مانند شناسنامه ای است که نشان دهنده هویت و ملیت آن کشور است. همه مان ایرانی هستیم و خون وغیرت ایرانی در رگ هایمان جریان دارد. به وجود کشور عزیزمان ایران افتخار می‌کنیم.

این پیرمرد تبریزی تصریح می کند: ایران اسلامی با انواع و اقسام گویش ها و لهجه ها و دین و مذهب در صلح و آرامش زندگی می‌کنیم. دست در دست یکدیگر پله های رشد و ترقی را طی می کنیم و به امید فردا و آینده ای درخشان تر تلاش می کنیم. با غرور پرچم کشورمان ایران را در آغوش می گیریم تا از هویت خویش دفاع کنیم. پرچمان از سه رنگ زیبای سبز و سفید و سرخ تشکیل شده که هر کدام معنا و مفهومی دارند.  

سلیمانی دعا می کند به خاطر پرچم خوش رنگ ایران و کشورمان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی موفق و نتایج  خوبی بگیرد.

در این مراسم علاوه بر مسوولان هیات فوتبال استان، اداره ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی و باشگاه‌های تبریز، اقشار مختلفی از مردم شهیدپرور تبریز حضور داشته و حمایت خود از تیم ملی فوتبال کشور را اعلام کردند.

تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ دوحه قطر حضور داشته و روز دوشنبه ۳۰ آبان به مصاف تیم انگلیس می رود.

برای دیدن گزارش تصویری این مراسم اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷


[ad_2]