افتتاح نمایشگاه عکس «لنزک» در مجتمع کانون تبریز
افتتاح نمایشگاه عکس «لنزک» در مجتمع کانون تبریز
نمایشگاه عکس «لنزک» مشتمل بر آثار دو نوجوان هنرمند تبریز با حضور فرماندار تبریز افتتاح شد.

به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون آذربایجان شرقی، در مراسمی که پیش از افتتاح این نمایشگاه در مجتمع کانون تبریز برگزار شد، بهروز مهدوی؛ فرماندار تبریز با تقدیر از برپایی نمایشگاه «لنزک» و فروش خیریه آثار این نمایشگاه، به نفع کودکان نیازمند را اقدامی بسیار ارزشمند عنوان کرد.
وی با تقدیر از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به جهت مشارکت دربرپایی این نمایشگاه، توجه به نسل نوجوان و شناسایی استعدادهای آنان را امری ضروری و بسیار مهم دانست.
علی بینش، مدیر کل کانون پرورش فکری استان نیز در این آیین بهره‌مندی کودکان و نوجوانان از تمامی ظرفیت‌های کانون برای معرفی توانمندی‌های فرهنگی، هنری و ادبی را از اولویت‌های کانون استان عنوان و در عین حال تصریح کرد: انجمن عکاسی کانون این ظرفیت مهم را ایجاد نموده و در شناسایی استعدادهای نوجوانان گام‌های موثری برداشته است.
وی برگزاری جشنواره عکس «نگاه نو» که در دو موضوع طبیعت و محیط زیست از بهمن ماه سال جاری اجرا خواهد شد را یکی از برنامه‌های مشارکتی کانون دانست.
مدیر کل کانون آذربایجان شرقی ادامه داد: تقدیر از دو نوجوان عکاس «آراز قمیان» و «محمدعلی سارخانی» که آثار عکاسی آنان در نمایشگاه لنزک به نمایش است درآمده و نیز رونمایی از پوستر اولین جشنواره عکس «نگاه نو» ویژه کودکان و نوجوانان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
بینش خاطر نشان کرد: نمایشگاه عکس لنزک مشتمل بر عکس‌هایی با موضوع طبیعت است که در گالری مجمع کانون تبریز به نمایش درآمده و عواید فروش عکس‌های این نمایشگاه به نفع کودکان نیازمند هزینه خواهد شد و تا ۸ دی ماه دایر خواد بود.
گفتنی است، این برنامه با مشارکت مجتمع آموزشی علوی، جمعیت خیریه قلب‌های سبز و موسسه ابرار قائم در مجتمع کانون تبریز برگزار گردید.