اسکوچیچ از مجموعه ورزشی المپیک کیش بازدید کرد
اسکوچیچ از مجموعه ورزشی المپیک کیش بازدید کرد

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی کشورمان بامداد روز شنبه ۱۱ اردیبهشت با حضور در مجموعه ورزشی المپیک کیش از امکانات و شرایط زمین های فوتبال، استخرو سالن بدنسازی بازدید کرد. وی با ابراز رضایت از تغیرات صورت گرفته در این مجموعه نسبت به بازدید قبلی خود، اظهار امیدواری کرد تا زمان شروع اردو تیم ملی، […]

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی کشورمان بامداد روز شنبه ۱۱ اردیبهشت با حضور در مجموعه ورزشی المپیک کیش از امکانات و شرایط زمین های فوتبال، استخرو سالن بدنسازی بازدید کرد.

وی با ابراز رضایت از تغیرات صورت گرفته در این مجموعه نسبت به بازدید قبلی خود، اظهار امیدواری کرد تا زمان شروع اردو تیم ملی، این امکانات تقویت شود.

سرمربی تیم ملی افزود: با توجه به موقعیت جزیره کیش و آب و هوای مناسب در فصل زمستان و امکانات اقامتی خوب، در صورت ساخت کمپ و زمین های مناسب، کیش می تواند میزبان اردوها و مسابقات تیم های ملی باشد.

خورشیدی، سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان نیز از شرایط زمین و امکانات موجود در مجموعه ورزشی المپیک کیش ابراز رضایت کرد و افزود: اردوی تیم ملی از پنجم تا دهم خرداد با حضور همه لژیونرها و بازیکنان داخلی تیم ملی، در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

محمود پازوکی رئیس هیات فوتبال کیش نیز با تشریح اقدامات صورت گرفته در مجموعه المپیک کیش، شرایط را برای میزبانی از تیم ملی فوتبال مناسب توصیف کرد.

وی بهینه سازی کامل زمین شماره یک و دو، تغیرات در صندلی تماشاچیان، رختکن ها و دیگر موارد را از اقدامات صورت گرفته در مدت کوتاه را با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش و موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش بر شمرد.

مهدی خراطی رئیس دپارتمان تیم‌های ملی نیز سرمربی تیم ملی را در این بازدید همراهی می کرد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی کشورمان خردادماه در مسابقات مقدماتی جام جهانی حضور خواهد یافت.

ایران – هنگ‌کنگ: ۱۳ خرداد

ایران – بحرین: ۱۷ خرداد

ایران- کامبوج: ۲۱ خرداد

ایران – عراق: ۲۵ خرداد

انتهای پیام