استاندار آذربایجان شرقی چه چالشی را برای شهرستان مراغه پیش بینی کرد
استاندار آذربایجان شرقی چه چالشی را برای شهرستان مراغه پیش بینی کرد

استاندار آذربایجان شرقی خطاب به مدیرکل راه‌آهن آذربایجان شرقی گفت: اگر مشکل حذف قطارهای مبدأ مراغه حل نشود، به یک چالش تبدیل خواهد شد و باید برای آن راهکار ارائه شود. به گزارش قلم پرس،از مراغه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی امروز در جمع مدیران مراغه اظهار کرد: من از مردم مراغه و هشترود به‌خاطر […]



استاندار آذربایجان شرقی خطاب به مدیرکل راه‌آهن آذربایجان شرقی گفت: اگر مشکل حذف قطارهای مبدأ مراغه حل نشود، به یک چالش تبدیل خواهد شد و باید برای آن راهکار ارائه شود.

به گزارش قلم پرس،از مراغه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی امروز در جمع مدیران مراغه اظهار کرد: من از مردم مراغه و هشترود به‌خاطر طولانی‌شدن اجرای طرح آزادراه مراغه – هشترود عذرخواهی می‌کنم.

رحمتی افزود: اکنون ۲۹ کیلومتر از این آزادراه مراحل نهایی عملیات اجرایی را طی می‌کند و تعیین ورودی و خروجی، آسفالت سه ونیم کیلومتر از مسیر و تأمین نیوجرسی برای بهره‌برداری از این ۲۹ کیلومتر ضروری است.

وی همچنین با اشاره به اینکه گفته می‌شود پل غیرهمسطح «تازه‌کند» کیفیت لازم را ندارد، اضافه کرد: اگر کارشناسان پایین‌بودن کیفیت آن را تأیید کنند، بازرسی استانداری با عوامل آن برخورد خواهد کرد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین خطاب به مدیرکل راه‌آهن آذربایجان نیز گفت: اگر مشکل حذف قطارهای مبدأ مراغه حل نشود، به یک چالش تبدیل خواهد شد و باید برای آن راهکار ارائه شود.

رحمتی این را هم بیان کرد که سفرهای شهرستانی باهدف نظارت ستادی انجام می‌شود و اولویت آن مطرح‌شدن مسائل و مشکلات و شناسایی راهکارها برای بسیج امکانات جهت حل آنهاست.

وی با بیان اینکه تشکیل جلسات حل مسئله در تمام شهرستان‌های استان در دستور کار قرار دارد، افزود: راه نرفته همچنان بسیار است و وقتی در میان مردم حضور می‌یابیم، متوجه می‌شویم که مردم انتظار بیشتری دارند.

پایان پیام/