اختصاص صد در صدی ناوگان آتوبوسی فعال حمل ونقل عمومی مسافری آذربایجان شرقی برای بازگشت زائران اربعین حسینی(ع)
اختصاص صد در صدی ناوگان آتوبوسی فعال حمل ونقل عمومی مسافری آذربایجان شرقی برای بازگشت زائران اربعین حسینی(ع)
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی طی اطلاعیه ای اعلام کرد: تمامی توان ناوگان حمل و نقل فعال عمومی مسافری استان برای بازگشت زائران اربعین حسینی بکارگرفته شده است.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان شرقی تمامی توان ناوگان حمل‌ونقل فعال عمومی مسافری استان برای بازگشت زائران اربعین حسینی بکار گرفته شده است.
شرکت‌ها و رانندگان عمومی مسافری جاده‌ای استان از زمان شروع اجرای طرح جابه‌جایی زائران از ۲۷ مردادماه سال جاری تا ۱۵ شهریور ۲۵ هزار زائر را با ۱۲۰۰ سرویس اتوبوسی به مرزهای خروجی به سمت کربلای معلی جابه‌جا نموده‌اند و نیز بنا به اظهار مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی تبریز تعداد ۱۵۰۰۰ زائر نیز توسط اتوبوس‌های واحد شهرداری تبریز از مرز تمرچین برای شرکت در پیاده‌روی اربعین به‌سوی کربلای معلی عزیمت نموده‌اند که مراجعت کل زایران از مرز مهران موجب افزایش شدید زایران ورودی از مرز مهران و بروز ازدحام و تراکم در برخی اوقات شده است.
بر اساس این گزارش تا کنون بیش از ۶۰ در صد زائرانی که با ناوگان عمومی به مراسم پیاده‌روی اربعین عزیمت نموده بودند به استان بازگشته و بقیه نیز طی امروز و روزهای آتی توسط این ناوگان به استان باز خواهند گشت.
امید است با به‌کارگیری تمامی توان ناوگان فعال حمل‌ونقل عمومی مسافری و همکاری سایر دستگاه‌های استان و سعه‌صدر زائران عزیز روند جابه‌جایی تسهیل گردد.
انتهای پیام/