اجرای عملیات زیرسازی در جاده صنعت قراملک
اجرای عملیات زیرسازی در جاده صنعت قراملک

[ad_1] شهردار منطقه ۶ تبریز در تداوم بهسازی معابر غرب و شمالغرب تبریز از اجرای عملیات زیرسازی در جاده صنعت قراملک به مسافت ۱۸۰۰ مترطولی به همت عوامل اجرایی معاونت فنی و عمرانی منطقه خبر داد. به گزارش قلم پرس، احمد انیسه، شهردار منطقه ۶ تبریز با تأکید بر اهمیت اجرای عملیات بهسازی معابر و محلات […]

[ad_1]

شهردار منطقه ۶ تبریز در تداوم بهسازی معابر غرب و شمالغرب تبریز از اجرای عملیات زیرسازی در جاده صنعت قراملک به مسافت ۱۸۰۰ مترطولی به همت عوامل اجرایی معاونت فنی و عمرانی منطقه خبر داد.

به گزارش قلم پرس، احمد انیسه، شهردار منطقه ۶ تبریز با تأکید بر اهمیت اجرای عملیات بهسازی معابر و محلات و توجه ویژه به زیرساخت های شهری در  حوزه استحفاظی منطقه ۶ گفت: باهدف ارتقاء حقوق شهروندی و به منظور تسهیل در تردد شهروندان و تأمین امنیت و ایمنی آنان، عملیات زیرسازی و اسفالت ریزی کلی و اساسی معابر غرب و شمالغرب تبریز در دستور کار معاونت فنی و عمرانی منطقه قرار گرفته است.
انیسه افزود: در همین راستا، از مورخه پنجم اردیبهشت به صورت ضربتی، عملیات زیرسازی، تسطیح، رگلاژ و آماده سازی جاده صنعت قراملک به مسافت ۱۸۰۰ مترطولی به همت عوامل اجرائی معاونت فنی و عمرانی منطقه آغاز شده و در حال اجرای مراحل نهایی می باشد که متعاقباً با مشارکت سازمان عمران و معاونت فنی و عمرانی منطقه ۶ آسفالت ریزی این مسیر اقدام خواهد شد.
بهسازی معابر و محلات بر حسب اولویت بندی و درجه بندی در قالب آسفالت ریزی اساسی به همت اکیپ های چندگانه آسفالت معاونت فنی و عمرانی و در قالب لکه گیری و ترمیم آسفالت به همت اکیپ آسفالت کارگاه امانی معاونت محیط زیست و خدمات شهری منطقه ۶ با جدیت انجام می شود.

[ad_2]