اجرای طرح ویژه خدمات محله‌ای به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر
اجرای طرح ویژه خدمات محله‌ای به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر

به گزارش قلم پرس، مسعود علیلو با اعلام این خبر، افزود: بر اساس نیازسنجی‌های صورت گرفته از سطح محلات و معابر، در یک برنامه‌ریزی منسجم و دقیق و در اقدام ضربتی، محلات و معابر سطح حوزه ساماندهی می‌شود.وی تصریح کرد: لایروبی جوب‌ها و کانیووها، لکه‌گیری آسفالت، ترمیم پیاده‌روها، همسطح‌سازی دریچه‌ها، خدمات بنایی، پاکسازی کوی‌ها و […]

به گزارش قلم پرس، مسعود علیلو با اعلام این خبر، افزود: بر اساس نیازسنجی‌های صورت گرفته از سطح محلات و معابر، در یک برنامه‌ریزی منسجم و دقیق و در اقدام ضربتی، محلات و معابر سطح حوزه ساماندهی می‌شود.
وی تصریح کرد: لایروبی جوب‌ها و کانیووها، لکه‌گیری آسفالت، ترمیم پیاده‌روها، همسطح‌سازی دریچه‌ها، خدمات بنایی، پاکسازی کوی‌ها و … از جمله اقداماتی است که در قالب طرح خدمات محله‌ای اجرا می‌شود.
شهردار منطقه ۴ تبریز، مشارکت مردم در فعالیت‌های شهری را بسیار مهم برشمرد و اظهار کرد: تعامل مردم در فعالیت‌های شهری باعث ارائه خدمات متناسب در محلات و مناطق شهری می‌شود.
علیلو خاطرنشان کرد: طرح ویژه خدمات محله‌ای، در ایام دهه مبارک عملیاتی می‌شود. همچنین در ادامه، طرح استقبال از بهار نیز توسط نیروهای خدماتی اجرا خواهد شد.