اجرای طرح هزینه و درآمد خانوار در آذربایجان‌شرقی همزمان با کل کشور
اجرای طرح هزینه و درآمد خانوار در آذربایجان‌شرقی همزمان با کل کشور

[ad_1] معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی از اجرای طرح هزینه و درآمد خانوار در استان همزمان با کل کشور خبر داد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، امید یامی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: اجرای طرح هزینه و درآمد خانوار در استان از اول اردیبهشت جاری شروع […]

[ad_1]


معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی از اجرای طرح هزینه و درآمد خانوار در استان همزمان با کل کشور خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، امید یامی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: اجرای طرح هزینه و درآمد خانوار در استان از اول اردیبهشت جاری شروع شده و تا آخر فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این طرح امسال با مراجعه به ۵۴ خوشه ۶ خانواری و در مجموع ۳۲۴ خانوار در مناطق شهری و روستایی و اخذ و تکمیل اطلاعات به صورت ماهانه و فصلی اجرا می شود.

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی هدف از اجرای این طرح را برآورد متوسط هزینه و درآمد یک خانوار شهری و روستایی در سطح استان اعلام کرد.

یامی ابراز داشت: اهمیت این طرح در امکان بررسی روند مصرف کالاها و خدمات، مطالعه روابط متقابل ویژگی های اجتماعی- اقتصادی خانوارها، ارزیابی آثار سیاست های اقتصادی در زمینه تامین عدالت اجتماعی و بررسی توزیع درآمد، امکان بررسی خانوارهای زیر خط فقر و نقش مهم آن در تامین اطلاعات مورد نیاز حساب های ملی و منطقه ای و برنامه ریزی های اقتصادی- اجتماعی است.

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی خاطرنشان ساخت: نتایج تفضیلی این طرح به صورت سالانه توسط مرکز آمار ایران منتشر می شود.

انتهای پیام/۶۰۰۲۶/م


[ad_2]