آگوئرو راهی چلسی خواهد شد
آگوئرو راهی چلسی خواهد شد

به گزارش ایسنا و به نقل از تلگراف، سرخیو آگوئرو، مهاجم آرژانتینی در سال ۲۰۱۱ با منچسترسیتی قرارداد امضا کرد و در ۳۸۴ بازی ۲۵۷ گل به ثمر رساند تا بهترین گلزن تاریخ باشگاه شود. با این حال دوران حضور او در این تیم به پایان رسید و او بعد از پایان فصل جاری از […]

به گزارش ایسنا و به نقل از تلگراف، سرخیو آگوئرو، مهاجم آرژانتینی در سال ۲۰۱۱ با منچسترسیتی قرارداد امضا کرد و در ۳۸۴ بازی ۲۵۷ گل به ثمر رساند تا بهترین گلزن تاریخ باشگاه شود. با این حال دوران حضور او در این تیم به پایان رسید و او بعد از پایان فصل جاری از این تیم جدا می‌شود. 

سرخیو آگوئرو اعلام کرده است که دوست دارد در انگلیس بماند و به همین خاطر راهی تیم دیگری می‌شود. او چلسی را به عنوان مقصد بعدی انتخاب کرده است تا بتواند پیراهن این تیم لندنی را بپوشد.

این بازیکن ۱۰ سال پیش نیز گزینه رومن آبراموویچ برای تقویت تیم فوتبال چلسی بود و حتی با این باشگاه وارد مذاکره نیز شده بود ولی در نهایت تصمیم به حضور در منچسترسیتی گرفت و اکنون او بالاخره حضور در تیم چلسی را تجربه می‌کند.

آگوئرو می‌تواند در آخرین سال حضور در سیتی ۴ جام تا پایان فصل به دست بیاورد. تیم پپ گواردیولا در ۴ جام شانس قهرمانی دارد. در جام حذفی در نیمه نهایی قرار دارد، در جام اتحادیه به فینال رسیده، در لیگ برتر صدرنشین مطلق رقابت‌هاست و در لیگ قهرمانان اروپا نیز در بین ۸ تیم پایانی قرار دارد و باید دید سرخیو آگوئرو در روزهای پایانی حضور در این تیم می‌تواند چه افتخاراتی به دست بیاورد.

انتهای پیام