آل‌هاشم: در حل مشکلات معیشتی مردم داشتن سرعت عمل ضروری است/ توجه به سخن‌چینان و تکبر در برابر مردم آفت بزرگ مدیریت
آل‌هاشم: در حل مشکلات معیشتی مردم داشتن سرعت عمل ضروری است/ توجه به سخن‌چینان و تکبر در برابر مردم آفت بزرگ مدیریت

[ad_1] نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، گفت: سرعت عمل و جدیت در حل مشکلات معیشتی مردم علاوه‌بر جلب اعتماد مردم به دولت کمک خواهد کرد و مردم انقلابی و صبور ایران کمک حال دولت خواهند بود. به گزارش قلم پرس،از تبریز، سید محمدعلی آل‌هاشم ظهر امروز در اولین جلسه شورای اداری استان در سال ۱۴۰۱ […]

[ad_1]


نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، گفت: سرعت عمل و جدیت در حل مشکلات معیشتی مردم علاوه‌بر جلب اعتماد مردم به دولت کمک خواهد کرد و مردم انقلابی و صبور ایران کمک حال دولت خواهند بود.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، سید محمدعلی آل‌هاشم ظهر امروز در اولین جلسه شورای اداری استان در سال ۱۴۰۱ که با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار شد، توفیق در واردات واکسن، مهار اوج‌گیری کرونا در هشت ماه، پرداخت بدون تأخیر حقوق و مزایای کارکنان و موفقیت در دیپلماسی منطقه‌ای و بین‌المللی و رساندن میزان صادرات نفت به یک و نیم میلیون بشکه را از جمله خدمات دولت سیزدهم عنوان کرد.

وی با اشاره به تجارت خارجی ۱۰۰ میلیارد دلاری دولت و پرداخت بدهی‌های خارجی یادآور شد: دولت به دنبال استقراض از بانک مرکزی نرفته و تا حدود زیادی هم تحریم‌ها را دور زد؛ در مذاکرات رفع تحریم فعالانه وارد شدند و در جهت اصلاح بودجه و نظام بانکی و بهبود فضای کسب و کار تلاش کرده است.

آل‌هاشم اذعان داشت: مردم بین شرایط کنونی و قبل از دولت تفاوت‌هایی قائل هستند اما انتظارات آنها از دولت انقلابی و جهادی به حق بالاست که سرعت عمل و جدیت در حل مشکلات معیشتی مردم علاوه‌بر جلب اعتماد مردم به دولت کمک خواهد کرد و مردم انقلابی و صبور ایران کمک حال دولت خواهند بود.

امام جمعه تبریز پیشنهاد کرد: بعد از این بعضی از هفته‌ها به جای خطبه‌های نماز جمعه میزگردهایی برگزار شود تا مسوولان طی آن به بیان مسائل و ارائه راهکارهای مقتضی بپردازند.

قیمت انواع آرد!

نماینده ولی فقیه در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به اعتراضات مردم نسبت به گرانی آرد به بیان قیمت انواع آرد پرداخت و تصریح کرد: سه نوع آرد وجود دارد! قیمت آرد نانوایی‌ها ثابت و کیلویی ۶۵۰ تومان، قیمت آرد در اختیار نانوایی‌های آزادپز و صنعتی کیلویی ۹۰۰ تومان و قیمت آردی که در اختیار کارخانجات ماکارونی، کیک و کلوچه است از ۲ هزار و ۵۰۰ تومان  به ۱۲ هزار تومان رسیده است.

وی گفت: دولت باید قبل از انجام چنین تغییری با کارخانجات و تشکل‌های مربوطه جلسات کارشناسی تشکیل می‌داد تا مردم در مورد مدل کار و جبران آن توجیه می‌شدند؛ باید با مردم صحبت و بسته‌های حمایتی در مورد مشکلات موجود را پیش‌بینی کرد.

دلایل افزایش قیمت ماکارونی!

وی در ادامه به تشریح دلایل افزایش ناگهانی قیمت ماکارونی نیز پرداخت و افزایش ۱۲۳ درصدی نرخ جهانی گندم، افزایش ۲ هزار درصدی قاچاق آرد یارانه‌ای نسبت به سال گذشته، تخلف چند کارخانه ماکارونی در روزهای اخیر با عدم عرضه به بازار، صادرات ماکارونی با آرد یارانه‌ای و فروش آرد یارانه‌ای به نرخ آزاد توسط دلالان، نرسیدن یارانه‌های گندم و آرد به سفره‌های مردم و قاچاق آنها، شکاف زیاد قیمتی با دیگر کشورها و عدم افزایش قیمت‌ها با وجود رشد قیمت‌های جهانی را از جمله این دلایل برشمرد.

توجه به سخن‌چینان و تکبر در برابر مردم آفت بزرگ مدیریت 

آل‌هاشم در بخش دیگری از صحبت‌های خود توجه به سخن‌چینان و تکبر در برابر مردم را آفت بزرگ مدیریت عنوان و تصریح کرد: اکثر مشکلاتی که برای مدیران ایجاد می‌شود از قبل توجه به سخن سخن‌چینان است؛ به سخن‌چین اجازه صحبت ندهیم و صحبت او در شما اثرگذار نباشد.

انتهای پیام/۶۰۰۲۶/س


[ad_2]