آل‌هاشم: افزایش ۲ هزار درصدی قاچاق آرد یارانه‌ای/ نرسیدن یارانه‌های گندم و آرد به سفره‌های مردم /دولت قبل از هرکاری با مردم صحبت کند
آل‌هاشم: افزایش ۲ هزار درصدی قاچاق آرد یارانه‌ای/ نرسیدن یارانه‌های گندم و آرد به سفره‌های مردم /دولت قبل از هرکاری با مردم صحبت کند

[ad_1] نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، گفت: دولت باید قبل از انجام چنین تغییری با کارخانجات و تشکل‌های مربوطه جلسات کارشناسی تشکیل می‌داد تا مردم در مورد مدل کار و جبران آن توجیه می‌شدند؛ باید با مردم صحبت و بسته‌های حمایتی در مورد مشکلات موجود را پیش‌بینی کرد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت‌الاسلام و […]

[ad_1]


نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، گفت: دولت باید قبل از انجام چنین تغییری با کارخانجات و تشکل‌های مربوطه جلسات کارشناسی تشکیل می‌داد تا مردم در مورد مدل کار و جبران آن توجیه می‌شدند؛ باید با مردم صحبت و بسته‌های حمایتی در مورد مشکلات موجود را پیش‌بینی کرد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم اظهار کرد: مردم بین شرایط کنونی و قبل از دولت تفاوت‌هایی قائل هستند اما انتظارات آنها از دولت انقلابی و جهادی به حق بالاست که سرعت عمل و جدیت در حل مشکلات معیشتی مردم علاوه‌‌بر جلب اعتماد مردم به دولت کمک خواهد کرد و مردم انقلابی و صبور ایران کمک حال دولت خواهند بود.

امام جمعه تبریز پیشنهاد کرد: بعد از این بعضی از هفته‌ها به جای خطبه‌های نماز جمعه میزگردهایی برگزار شود تا مسوولان طی آن به بیان مسائل و ارائه راهکارهای مقتضی بپردازند.

نماینده ولی فقیه در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به گرانی آرد به بیان قیمت انواع آرد پرداخت و تصریح کرد: سه نوع آرد وجود دارد! قیمت آرد نانوایی‌ها ثابت و کیلویی ۶۵۰ تومان، قیمت آرد در اختیار نانوایی‌های آزادپز و صنعتی کیلویی ۹۰۰ تومان و قیمت آردی که در اختیار کارخانجات ماکارونی، کیک و کلوچه است از ۲ هزار و ۵۰۰ تومان  به ۱۲ هزار تومان رسیده است.

وی گفت: دولت باید قبل از انجام چنین تغییری با کارخانجات و تشکل‌های مربوطه جلسات کارشناسی تشکیل می‌داد تا مردم در مورد مدل کار و جبران آن توجیه می‌شدند؛ باید با مردم صحبت و بسته‌های حمایتی در مورد مشکلات موجود را پیش‌بینی کرد.

صادرات ماکارونی با آرد یارانه‌ای و فروش آرد یارانه‌ای!

وی در ادامه به تشریح دلایل افزایش ناگهانی قیمت ماکارونی نیز پرداخت و افزایش ۱۲۳ درصدی نرخ جهانی گندم، افزایش ۲ هزار درصدی قاچاق آرد یارانه‌ای نسبت به سال گذشته، تخلف چند کارخانه ماکارونی در روزهای اخیر با عدم عرضه به بازار، صادرات ماکارونی با آرد یارانه‌ای و فروش آرد یارانه‌ای به نرخ آزاد توسط دلالان، نرسیدن یارانه‌های گندم و آرد به سفره‌های مردم و قاچاق آنها، شکاف زیاد قیمتی با دیگر کشورها و عدم افزایش قیمت‌ها با وجود رشد قیمت‌های جهانی را از جمله این دلایل برشمرد.

انتهای پیام/س


[ad_2]