آغاز طراحی پروژه‌های ترافیکی و رفاهی جدید در شهرداری منطقه ۲
آغاز طراحی پروژه‌های ترافیکی و رفاهی جدید در شهرداری منطقه ۲

به گزارش قلم پرس، طراحی چند پروژه ترافیکی و رفاهی برای رفاه حال شهروندان و استفاده مسافرین شهر تبریز توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه آغاز شده است.احداث پارکینگ به همراه نمازخانه و سرویس بهداشتی در مسیر بلوار آزادی، از جمله پروژه‌هایی است که طراحی آن توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه ۲ آغاز شده […]

به گزارش قلم پرس، طراحی چند پروژه ترافیکی و رفاهی برای رفاه حال شهروندان و استفاده مسافرین شهر تبریز توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه آغاز شده است.
احداث پارکینگ به همراه نمازخانه و سرویس بهداشتی در مسیر بلوار آزادی، از جمله پروژه‌هایی است که طراحی آن توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه ۲ آغاز شده است.
بنا به اعلام این معاونت، با توجه به قرار گرفتن مراکز درمانی مختلف همچون کلینیک شیخ الرئیس، درمانگاه امام رضا (ع)، ساختمان پزشکی بهاران و چندین مراکز درمانی دیگر در بلوار آزادی، برای جلوگیری از ترافیک در این بلوار پارکینگ خودرو احداث می‌شود.
در همین راستا برای نمازگزاران عزیز و رفاه حال مسافرین مراجعه کننده به مراکز درمانی واقع در مسیر کمربندی آزادی، امکانات دیگری همچون نمازخانه و سرویس بهداشتی نیز به همراه پارکینگ خودرو احداث می‌شود.
یک باب سرویس بهداشتی در مسیر ساری زمی و در کنارگذر جنوبی به عنوان یکی از ورودی‌های شهر تبریز از سوی اتوبان شهید کسائی و یک باب در پارک ائل باغی نیز برای استفاده شهروندان و مسافرین، در حال طراحی است که مراحل احداث آن بزودی آغاز می‌شود.