کار غیرقانونی شهرداری اهر!
کار غیرقانونی شهرداری اهر!

به گزارش قلم پرس از تبریز، حجت الاسلام  محمدعلی نظری در جلسه شورای اداری اهر اظهار داشت: با توجه به وضعیت نابسامان مالی شهرداری، شاهد کمک به برنامه ها و ادارات مختلف هستیم که این امر در این وضعیت که شهرداری با انباشت بدهی و حقوق‌های معوقه روبه‌روست غیرقانونی است که باید این موارد را شهردارجدید بیش […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، حجت الاسلام  محمدعلی نظری در جلسه شورای اداری اهر اظهار داشت: با توجه به وضعیت نابسامان مالی شهرداری، شاهد کمک به برنامه ها و ادارات مختلف هستیم که این امر در این وضعیت که شهرداری با انباشت بدهی و حقوق‌های معوقه روبه‌روست غیرقانونی است که باید این موارد را شهردارجدید بیش از پیش مدنظر داشته باشد.

وی بر رعایت اعتبار و استقلال شورا تاکید کرد و افزود: نباید اعضای شورا اجازه دهند افراد ذی نفوذ خارج از شورا و کسانی که با نیتی خاص  سعی در دخالت در امور شورا ها دارند موجب اختلاف در شورا شوند و باید شوراها به عنوان نمایندگان مردم به فکر منافع مردم و شهر باشند.

این مقام ارشد قضایی شهرستان تاکید کرد: دستگاه قضایی برای دفاع از حقوق عامه مردم با هیچ کسی تعارف ندارد و هر اداره و مسئولی که در تضیع حقوق مردم  تخطی کند برخورد می‌کند.

رئیس دادگستری اهر، شهر اهر را با وجود تمام تلاش‌های انجام شده، نیازمند توجه بیشتر برشمرد و معضل سدمعبر، حاشیه‌نشینی، مشکلات ترافیکی، کمبود پارکینگ‌های، ساخت وسازهای غیرمجاز را از جمله آنها ذکر کرد.

وی افزود: شهردار جدید با برنامه‌ریزی لازم از محل دریافتی ماده ۱۰۰ پارکینگ‌های جدید در سطح شهر راه‌اندازی کند.

نظری یادآور شد: آنچه که نارضایتی مردم را در امور شهری در پی داشته  ناعدالتی در توزیع خدمات شهرداری بوده و شهردار جدید اولویت خدمت رسانی با اولویت و نیازسنجی مناطق کم برخوردار انجام دهد و خدمات شهرداری به مناطق محروم شهر برسد.

نظری عمل به قانون را رمز موفقیت هر مدیر بخصوص مدیران شهرداری برشمرد و افزود: مطمئنا اگر خدمات و اجرای پروژه با لحاظ قوانین و مقررات قانون جامع شهرداری‌ها باشد شاهد کاهش تخلفات و رشد وتوسعه در امور شهری خواهیم بود.

انتهای پیام/۶۰۰۰۳