پرویز هادی: ظلم دولت روحانی به حوزه ورزش هرگز از یادمان نمی رود
پرویز هادی: ظلم دولت روحانی به حوزه ورزش هرگز از یادمان نمی رود

به گزارش قلم پرس از تبریز، پرویز هادی در دوازدهمین جلسه کمیسیون ورزش و جوانان اظهار کرد: از زمانی که سازمان ورزش منحل شد نیروهای تخصصی سازمان ورزش به ویژه نجات‌غریق‌ها به سایر سازمان‌ها منتقل شدند که بهتر است این نیروها به سِمت خود بازگشته و به فعالیت‌شان ادامه دهند. وی افزود: تشکیل کمیسیون ورزش و […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، پرویز هادی در دوازدهمین جلسه کمیسیون ورزش و جوانان اظهار کرد: از زمانی که سازمان ورزش منحل شد نیروهای تخصصی سازمان ورزش به ویژه نجات‌غریق‌ها به سایر سازمان‌ها منتقل شدند که بهتر است این نیروها به سِمت خود بازگشته و به فعالیت‌شان ادامه دهند.

وی افزود: تشکیل کمیسیون ورزش و جوانان در ششمین دوره‌ شورا اقدامی تحسین‌برانگیز بود تا ما بتوانیم در این حوزه خدماتی برای شهروندان ترتیب دهیم.

هادی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: ادغام سازمان ورزش شهرداری یکی از موضوعات مهم بوده و به دغدغه‌ای تبدیل شده است که باید در این راستا اقداماتی عملیاتی شود.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری هم ابراز کرد: ظلمی که در دوره دولت قبلی به حوزه ورزش شد از یادمان نخواهد رفت.

هادی در بخش دیگری هم در خصوص جابه‌جایی نیروهای انسانی سازمان ورزش گفت: از زمانی که سازمان ورزش منحل شد نیروهای تخصصی سازمان ورزش به سایر سازمان‌ها منتقل شدند، بهتر است این نیروها به سِمت خود بازگشته و به فعالیت‌شان در رشته نجات‌غریق ادامه دهند، موضوع جابه‌جایی نیروها در سریع‌ترین زمان تعیین تکلیف شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: اخذ ورودی در پارکینگ ائل‌گلی از جمله موضوعاتی است که در بین ورزشکاران به یک دغدغه تبدیل شده است، همان‌طور که می‌دانید شهروندان از تمام نقاط شهر به منظور ورزش به این محل می‌آیند  که در این راستا باید اقداماتی در نظر گرفته شود تا آنها در رفاه کامل به فعالیت خود ادامه دهند.

هادی ادامه داد: پیشنهادم این است که از ساعت پنج تا هشت صبح برای ورودی پارکینگ ائل‌گلی هزینه‌ای دریافت نشود تا شهروندانی که برای ورزش می‌آیند دغدغه‌ای نداشته باشند.

 شهرداری تبریز نسبت به احصاء نیازهای ورزشی شهر لایحه‌ای برای شورای شهر ارجاع دهد

فریدون بابایی‌اقدم، نائب رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز هم در ادامه‌ این جلسه بیان کرد: پیشنهادم این است که موضوعات مربوط به سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در بررسی تعرفه عوارض محلی تعیین تکلیف شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: پیرو درخواست تعدادی از هواداران تیم تراکتور پیشنهاد می‌کنم سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تبریز، المان مربوط به تراکتور که در آخر محدوده ائل گلی قرار دارد به سمت ورزشگاه یادگار امام انتقال یابد.

بابایی اقدم در بخشی از سخنان خود یادآور شد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تبریز، برای استفاده شهروندان از پارک‌ها در راستای ورزش همگانی برنامه‌هایی را اتخاذ و عملیاتی کند.

نائب رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود افزود: بهتر است شهرداری تبریز نسبت به احصاء نیازهای ورزشی شهر لایحه‌ای برای شورای شهر ارجاع دهد تا در این راستا تصمیماتی اتخاذ شود.

ثبت جهانی ائل گلی تبریز

حکیمه غفوری، دبیر کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز هم در ادامه این جلسه گفت: بهتر است در راستای مبحث عدم دریافت ورودی پارکینگ ائل گلی در ساعات اولیه صبح برای ورزشکاران، موضوع ثبت جهانی ائل‌گلی در نظر گرفته شده و سپس اقداماتی در این راستا اتخاذ شود.

رسول برگی، عضو کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز هم در این جلسه اظهار کرد: اگر قرار است شهرداری هزینه‌هایی به هیئت‌های ورزشی ارائه دهد، بهتر است این موضوع مورد بررسی قرار گرفته تا این اقدامات به نام سازمان ورزش و جوانان تمام نشود.

انتهای پیام/