همکاری شورای خلیفه‌گری با شهرداری در ساماندهی مشاغل مزاحم حاشیه خیابان امامیه
همکاری شورای خلیفه‌گری با شهرداری در ساماندهی مشاغل مزاحم حاشیه خیابان امامیه

به گزارش قلم پرس، شورای خلیفه‌گری ارامنه آذربایجان‌شرقی با سرپرست شهرداری منطقه ۳ تبریز در سالن اجتماعات منطقه دیدار کردند. در این دیدار یعقوب وحیدکیا سرپرست شهرداری منطقه ۳ تبریز، ضمن خوش‌آمدگویی به شورای خلیفه‌گری ارامنه، گفت: شهرداری منطقه آمادگی خود را برای افزایش همکاری‌ها و اجرای طرح‌های مشترک اعلام می‌کند. وی افزود: همکاری شورای خلیفه‌گری با […]

به گزارش قلم پرس، شورای خلیفه‌گری ارامنه آذربایجان‌شرقی با سرپرست شهرداری منطقه ۳ تبریز در سالن اجتماعات منطقه دیدار کردند.

در این دیدار یعقوب وحیدکیا سرپرست شهرداری منطقه ۳ تبریز، ضمن خوش‌آمدگویی به شورای خلیفه‌گری ارامنه، گفت: شهرداری منطقه آمادگی خود را برای افزایش همکاری‌ها و اجرای طرح‌های مشترک اعلام می‌کند.

وی افزود: همکاری شورای خلیفه‌گری با شهرداری منطقه خواهد توانست در ساماندهی مشاغل مزاحم حاشیه خیابان امامیه موثر واقع شده و در ساماندهی این مشکل راهگشا باشد.

جورجیان نماینده شورای خلیفه‌گری ارامنه آذربایجان‌شرقی نیز در این دیدار، هدف شورای خلیفه‌گری را عمران، آبادانی و پیشرفت شهر تبریز عنوان کرد و گفت: شورای خلیفه‌گری آمادگی خود را برای حل مسائل مذکور اعلام می‌کند تا طی توافقاتی املاک مذکور سر و سامان یابد.

دیدار شورای خلیفه‌گری ارامنه آذربایجان‌شرقی با شهردار منطقه، برای بررسی دقیق پیشنهادات منطقه و اعلام نظر از سوی شورای خلیفه‌گری در جلسه آینده، خاتمه یافت.