نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال: مهم نیست در ایران بازی کنیم یا بحرین چون پیروز می‌شویم
نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال: مهم نیست در ایران بازی کنیم یا بحرین چون پیروز می‌شویم

به گزارش ایسنا، شهره موسوی، نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال پیش از دیدار ایران و سوریه گفت: قطعا اتفاقات خوبی برای فوتبال ایران در سال ۱۴۰۰ رقم می‌خورد. امیدوارم در این دیدار هم نتیجه خوبی را کسب کنیم. وی درباره میزبانی بحرین و از دست رفتن حق فوتبال ایران با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا اظهار […]

به گزارش ایسنا، شهره موسوی، نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال پیش از دیدار ایران و سوریه گفت: قطعا اتفاقات خوبی برای فوتبال ایران در سال ۱۴۰۰ رقم می‌خورد. امیدوارم در این دیدار هم نتیجه خوبی را کسب کنیم.

وی درباره میزبانی بحرین و از دست رفتن حق فوتبال ایران با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا اظهار کرد: مهم این است که بازیکنان ما در هر میدانی پیروز می‌شوند. فرقی نمی‌کند در ایران یا بحرین بازی کنیم. به حدی به تیم ملی ایران و بازیکنان اعتماد داریم که می‌دانیم می‌توانند پرچم تیم ملی ایران را در هر زمینی به اهتزار در بیاورند.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره وضعیت این فدراسیون و بدهی به داوران گفت: مثبت فکر کنید. اتفاقات خوبی رخ می‌دهد. داوران هم پول خود را می‌گیرند. اتفاقی را در این چهار سال رقم می‌زنیم که به عمر خود ندیده باشید.

انتهای پیام