مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره سراسری عکس ارسباران تمدید شد
مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره سراسری عکس ارسباران تمدید شد
مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره سراسری عکس ارسباران تا ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸ تمدید شد.

به گزارش قلم پرس، پرویز گلی زاده با اشاره به استقبال خوب و درخواست‌های عکاسان علاقمند به شرکت در این جشنواره اظهار کرد: مهلت ارسال آثار به مدت ۴۵ روز تا ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸ تمدید شد.

وی با ذکر اینکه به دلیل قرار گرفتن در فصل عکاسی طبیعت و همزمان با کوچ عشایر منطقه در روزهای آینده و استفاده هر چه بهتر عکاسان کشور از ظرفیت های منطقه زیبای ارسباران تصمیم به تمدید مدت زمان ارسال تصاویر گرفته شد افزود: این مهلت به هیچ وجه تمدید نخواهد شد و از همه عکاسان کشور دعوت می‌شود تا در مهلت اعلام شده آثار خود را به دبیرخانه ارسال نمایند.

دبیر جشنواره سراسری عکس ارسباران با اشاره به برگزاری موفق و حضور پرشور عکاسان هنری از سراسر کشور در اولین دوره این جشنواره اظهار کرد: این جشنواره برای دومین بار و در سطح ملی در شهرستان اهر برگزار می‌شود و فقط آثاری مورد پذیرش قرار می‌گیرد که در محدوده جغرافیای ارسباران شامل “شهرستان‌های اهر، هریس، کلیبر، ورزقان،خدآفرین و هوراند” به ثبت رسیده باشند.

لازم به ذکر است، دومین جشنواره سراسری عکس ارسباران در سه محور اصلی، مستند اجتماعی، معماری و طبیعت، بخش ویژه مربوط به ورنی و بخش تلفن همراه بوده که به‌ صورت ملی برگزار خواهد شد.

تمام علاقه مندان و هنرمندان جهت شرکت در این جشنواره می توانند با مراجعه به کانال جشنواره  @arasbaranphoto97 نسبت به ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر اقدام نمایند.

  • منبع خبر : اهرامروز