مسدود شدن راه ارتباطی ۵۷۰ روستا به دلیل برف و کولاک
مسدود شدن راه ارتباطی ۵۷۰ روستا به دلیل برف و کولاک

مدیر راهداری اداره کل راه وشهرسازی  آذربایجان‌شرقی گفت: برف و کولاک راه ۵۷۰ روستا در این استان را مسدود کرده است. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری ایسنا، “حسین حسن زاده” در جمع خبرنگاران عنوان کرد: بارش برف و کولاک شدید در  آذربایجان‌شرقی  موجب مسدود شدن راه ۵۷۰ روستا در استان شده است. […]

مدیر راهداری اداره کل راه وشهرسازی  آذربایجان‌شرقی گفت: برف و کولاک راه ۵۷۰ روستا در این استان را مسدود کرده است.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری ایسنا، “حسین حسن زاده” در جمع خبرنگاران عنوان کرد: بارش برف و کولاک شدید در  آذربایجان‌شرقی  موجب مسدود شدن راه ۵۷۰ روستا در استان شده است.

وی گفت: در شهرستان هوراند ۳۵ روستا، بستان‌آباد ۵۰، چاراویماق ۴۰، سراب ۲۵، ورزقان ۴۵، هریس ۱۰، هشترود ۴۵، خداآفرین ۲۰ ، کلیبر ۸۰ ، میانه ۱۵۰ و مراغه  ۶۰ از جمله شهرستان‌های استان هستند که بیشترین راه روستایی که بر اثر بارش برف و کولاک مسدود شده است.

 

حسن زاده اضافه کرد: با تلاش همکاران راهداری، عملیات بازگشایی راه‌های روستایی مسدود شده در این مناطق آغاز شده است.

 

حسن زاده با اشاره به استقرار بیش از یک هزار و ۱۰۰ راهدار در قالب ۷۵ گروه راهداری ثابت و سیار در محورهای مواصلاتی استان، افزود: در حال حاضر علاوه بر ۸۱۲ دستگاه انواع ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک اداره کل راه و شهرسازی استان، ۲۶۵ دستگاه ماشین آلات متعلق به بخش خصوصی در محورهای مواصلاتی استان مستقر شده است .

 

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: تمام راههای اصلی وفرعی وهمچنین آزاد راه پیامبراعظم (ص) باز و تردد در آن‌ها به علت وجود کولاک بازنجیر چرخ امکان‌پذیر است .

 

حسن زاده گفت:  تمام جاده‌های استان به دلیل بارش برف لغزنده بوده و رانندگان از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند.