سازمان پسماند شهرداری جانی دوباره گرفته است
سازمان پسماند شهرداری جانی دوباره گرفته است

به گزارش قلم پرس، مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در خصوص تولید انرژی از پسماند تصریح کرد: در هر امری قدم اول گرفتن تصمیم درست است و در قدم دوم اجرایی کردن آن تصمیم درست.  در بحث تبدیل زباله به انرژی باید تمام جوانب و شرایط مسئله را با تحقیقات علمی و […]

به گزارش قلم پرس، مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در خصوص تولید انرژی از پسماند تصریح کرد: در هر امری قدم اول گرفتن تصمیم درست است و در قدم دوم اجرایی کردن آن تصمیم درست.  در بحث تبدیل زباله به انرژی باید تمام جوانب و شرایط مسئله را با تحقیقات علمی و کمک گرفتن از مراجع علمی همچون دانشگاه‌ها بررسی کرد و بعد از آن اقدامات عملی را شروع کرده و وارد مرحله عملیاتی طرح شد.
نماینده مردم تبریز در جریان فعالیت‌های سازمان مدیریت پسماند قرار گرفته و اضافه کرد: دنیا به صورت مدرن با مقوله پسماند برخورد می‌کند و ابتدایی‌ترین قدم در این بحث، تفکیک از مبدأ پسماند می‌باشد که تولید انرژی از زباله‌ها در قدم دوم می‌باشد. بنابراین فرهنگ‌سازی و آموزش‌های لازم در امر تفکیک از مبدأ بسیار ضروری بوده و باید وقت زیادی صرف این امر شود.
پزشکیان در آخر از تلاش‌ها و فعالیت‌های مدیرعامل و کارکنان سازمان مدیریت پسماند تشکر کرده و اعلام آمادگی کرد که در موارد و مشکلات این سازمان، حامی و پشتیبان باشد.
لازم به ذکر است قبل از بازدید از سایت میانی توزین و انتقال پسماند، یونس فاتح مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند نیز با ارائه گزارشی جامع و کامل، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو را در جریان فعالیت‌ها و طرح‌های این سازمان قرار داده و برنامه‌ای را که برای آینده در نظر گرفته شده، ارائه داد.