روند اجرای پروژه روگذر ارتش سرعت می‌گیرد
روند اجرای پروژه روگذر ارتش سرعت می‌گیرد

به گزارش قلم پرس، جلسه‌ای برای بررسی روند اجرای پروژه روگذر ارتش–آزادی، در سالن اجتماعات منطقه با حضور شهردار و معاون فنی و عمرانی منطقه، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز و نماینده شرکت مشاور و پیمانکار پروژه برپا شد.یعقوب وحیدکیا شهردار منطقه ۳ تبریز به عنوان میزبان جلسه با خیر مقدم‌گویی به حاضران، به اهمیت ترافیکی […]

به گزارش قلم پرس، جلسه‌ای برای بررسی روند اجرای پروژه روگذر ارتش–آزادی، در سالن اجتماعات منطقه با حضور شهردار و معاون فنی و عمرانی منطقه، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز و نماینده شرکت مشاور و پیمانکار پروژه برپا شد.
یعقوب وحیدکیا شهردار منطقه ۳ تبریز به عنوان میزبان جلسه با خیر مقدم‌گویی به حاضران، به اهمیت ترافیکی روگذر ارتش-آزادی اشاره کرد و گفت: روگذر ارتش-آزادی در مسیر ترافیکی شمال به جنوب و بالعکس شهر تبریز، نقش مهمی را ایفاء خواهد کرد و بنابراین در تسهیل ترافیکی شهر از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.
شهردار منطقه، مراحل عملیات‌های عمرانی در این پروژه را متفاوت‌تر از سایر پروژه‌های عمرانی ذکر کرد و افزود: وجود تأسیسات شهری متعدد در مسیر اجرای پروژه و جابجایی اصولی آنها، زمان خاصی از روند اجرای پروژه را به خود اختصاص داده و باعث شده زمان اجرای پروژه طولانی‌تر باشد.
وی از پیمانکار طرف قرارداد اجرای پروژه و مدیر سازمان عمران نیز خواستار تسریع اجرا پروژه همراه با دقت عمل بیشتر شده و ادامه داد: شهروندان به عنوان صاحبان اصلی شهر انتظار دارند، پروژه ها با سرعت و کیفیت بالایی اجرا شوند و ما نیز با مساعد شدن شرایط جوی، به روند اجرای پروژه سرعت خواهیم داد.
شهردار منطقه هزینه اختصاص یافته به پروژه روگذر ارتش-آزادی را ۳۸۰ میلیارد ریال و طول کلی آن را ۵۵۵ متر و طول عرشه بتنی‌اش را ۱۹۰متر ذکر کرد و افزود: این روگذر با عرشه فولادی ذوزنقه‌ای (صندوقی) و با عرض ۱۶ متر، در حال حاضر ۵/۲۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
در ادامه جلسه بابک شریفی مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز، محمودرضا بنائی معاون فنی و عمرانی منطقه و بیات نماینده پیمانکار پروژه روگذر ارتش-آزادی، در خصوص نحوه سرعت بخشی به اجرای عملیات‌های عمرانی روگذر به تبادل نظر پرداخته و نکته نظرات خود را  برای اجرا، جمع‌بندی کردند.