راه‌اندازی میز ارتباط خدمت/ تکریم مردم در تحول اداری جدی گرفته شود
راه‌اندازی میز ارتباط خدمت/ تکریم مردم در تحول اداری جدی گرفته شود

به گزارش قلم پرس از تبریز، عابدین خرم در دهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار کرد: هر قدر سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی پویاتر و بروزتر باشد، می‌تواند همه دستگاه‌ها، مجموعه ادارات و سازمان‎ها را به سمت تحقق اهداف توسعه استان حرکت دهد. وی افزود: در مقطعی طرح تکریم ارباب رجوع و صیانت از […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، عابدین خرم در دهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار کرد: هر قدر سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی پویاتر و بروزتر باشد، می‌تواند همه دستگاه‌ها، مجموعه ادارات و سازمان‎ها را به سمت تحقق اهداف توسعه استان حرکت دهد.

وی افزود: در مقطعی طرح تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندی مطرح شدند که به نظر می‎رسد در حال حاضر به حاشیه رفته‎اند.

خرم تصریح کرد: میزهای خدمت را تحت عنوان میز ارتباط خدمت راه‌اندازی کرده‌ایم و کسانی که در سازمان‌ها، ادارات، مراکز جمعیتی و بویژه مناطق محروم مسئولیت دارند، موضوع را با جدیت دنبال می‌کنند.

استاندار آذربایجان‌شرقی خاطرنشان ساخت: باید به سمتی رویم که ارتباطات ما با مردم به سهولت میسر شود تا بدون واسطه و مستقیم در جریان مسائل و مشکلات مردم قرار گیریم و آنها را حل و فصل و همه کارمندان و افراد زیرمجموعه مدیریتی خود را به سمت همین رویکرد هدایت کنیم.

این مسئول ادامه داد: تکریم مردم و توجه به میز ارتباط خدمت در بحث تحول اداری باید با جدیت دنبال شود و صورت تشریفاتی و تبلیغاتی به خود نگیرد؛ حتی بازخورد راه‌اندازی این میزها پیگیری می‌شود و بایستی معلوم شود چه نتایجی داشته و چه مشکلی را از مردم حل کرده‌اند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود متذکر شد: تعدد مسائل مطروحه در جلسات شورای برنامه‌ریزی دقت بررسی‌ها را کاهش می‌دهد؛ لازم است موارد در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اولویت‌بندی شده و حدکثر دو یا سه موضوع برای طرح به جلسه آورده شود.

در این جلسه مواردی مثل گزارش برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور و دستورالعمل ارزیابی شاخص‌های عمومی و اختصاصی دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۰ مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین مصوبات کارگروه زیربنایی استان شامل درخواست اداره کل راه و شهرسازی در خصوص الحاق محدوده شهری فاز ۲ شهرک ولیعصر بستان‌آباد و برداشت مواد معدنی از اراضی ملی علمدار، بررسی زمین پیشنهادی تفکیک قطعاتی از اراضی ملی لیلان معروف به شوران بره و درخواست جهاد کشاورزی عجب‌شیر در مورد اجرای اتاق کارگری و نگهبانی در خارج از حریم شهرستان مورد تصویب قرار گرفت.

انتهای پیام/۶۰۰۲۶