جشنواره آدم برفی در شهرداری منطقه ۱۰
جشنواره آدم برفی در شهرداری منطقه ۱۰

به گزارش قلم پرس، به شکرانه بارش رحمت الهی و به منظور فراهم آوردن ساعاتی شاد و مفرح برای خانواده‌ها و کودکان، جشنواره آدم برفی از سوی امور فرهنگی منطقه ۱۰ اجرا شد.حسن گنجی سرپرست شهرداری منطقه ۱۰ ضمن تبریک سالروز ولادت بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و قدردانی از مشارکت و همراهی شهروندان در […]

به گزارش قلم پرس، به شکرانه بارش رحمت الهی و به منظور فراهم آوردن ساعاتی شاد و مفرح برای خانواده‌ها و کودکان، جشنواره آدم برفی از سوی امور فرهنگی منطقه ۱۰ اجرا شد.
حسن گنجی سرپرست شهرداری منطقه ۱۰ ضمن تبریک سالروز ولادت بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و قدردانی از مشارکت و همراهی شهروندان در اجرای برنامه‌های فرهنگی به منظور افزایش ارائه خدمات محله‌ای به مناطق کم برخوردار از تداوم برنامه‌های متنوع فرهنگی خبر داد و جامعه شاد و با نشاط را از اولویت‌های توسعه دانسته و گفت: تلاش مجموعه فرهنگی فراهم‌آوری فضای نشاط و شادی است و این موضوع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
وی تصریح کرد: به دلیل شرایط ویژه بیماری منحوس کرونا و کاهش تفریحات و نیاز بیش از پیش کودکان به سرگرمی، این جشنواره با هدف ارتقای شور و نشاط اجتماعی و ایجاد حس مشارکت و خلاقیت در بین اعضای خانواده‌ها و بهره‌مندی از طبیعت زیبای زمستانی برگزار گردیده که استقبال خوبی بعمل آمد.
گنجی ضمن اشاره به اهمیت و ضرورت احداث پارک بانوان در این منطقه برای رفع نیازهای فرهنگی و ایجاد تحرک و انگیزه در بانوان، اظهار کرد: در جهت سالم نگه داشتن سلامتی شهروندان و به منظور ورزش و تفریح و در دسترس بودن این فضاها برای همه ساکنان منطقه، احداث پارک بانوان در دستور کار شهرداری منطقه ۱۰ قرار دارد. در این راستا در سال ۱۴۰۱ کلنگ احداث پروژه پارک ویژه بانوان به وسعت ۱۰ هزار متر مربع  در محدوده پارک جنگلی ارم به زمین زده خواهد شد.
حضور خانواده‌ها به‌ صورت دسته جمعی که با شور و شوق و لبخند و نشاط در ساختن آدم برفی مشارکت داشتند، از ویژگی‌های بسیار خوب و ارزشمند این جشنواره بود که بارش برف و سرمای زمستان نتوانست جلو شادی و نشاط خانواده‌ها را بگیرد.
در خاتمه این جشنواره پس از انتخاب زیباترین آدم برفی، از سوی شهرداری منطقه ۱۰ به منتخبین این جشنواره جوایزی تعلق گرفت.