تولید ۱۰۰ هزار گل در گلخانه های عینالی برای استقبال از بهار
تولید ۱۰۰ هزار گل در گلخانه های عینالی برای استقبال از بهار

به گزارش قلم پرس، بابک دانش پناه مدیرعامل سازمان با ذکر این خبر افزود: به همت متخصصین و کارشناسان سازمان با تولید و کاشت بیش از ۱۰۰ هزار انواع گل به استقبال از بهار ۱۴۰۱ خواهیم رفت.  مدیرعامل سازمان عون بن علی ادامه داد: در حال حاضر ۶۳ هزار انواع گل های ناز صورتی، ناز […]

به گزارش قلم پرس، بابک دانش پناه مدیرعامل سازمان با ذکر این خبر افزود: به همت متخصصین و کارشناسان سازمان با تولید و کاشت بیش از ۱۰۰ هزار انواع گل به استقبال از بهار ۱۴۰۱ خواهیم رفت. 

مدیرعامل سازمان عون بن علی ادامه داد: در حال حاضر ۶۳ هزار انواع گل های ناز صورتی، ناز گوشتی و ناز فرانسه تولید شده و آخر اسفندماه با مساعد شدن شرایط آب و هوا در سطح تفرجگاه کاشته می شود.

بابک دانش پناه با اشاره به خط مشی سازمان مبنی بر رسیدن به خودکفایی در تولید گل و گیاه اظهار نمود: با نگاهی ویژه به بخش تولیدات گل ها و گیاهان با بهسازی گلخانه ها و استفاده از توان کارشناسان متعهد زمینه برای استفاده بهینه از منابع و کاهش هزینه های مالی فراهم شده است.

وی افزود: با توجه به توان تولیدی گلخانه های عینالی طبق برنامه ریزی تا پایان سال ۴۰ هزار گلدان گل نیز به تولیدات گلخانه ها افزوده می شود و  نیاز به خرید گل از شهرها و استان های دیگر نخواهیم داشت.