برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت مصرف آب برای مدیران و مدرسان میانی آموزش و پرورش
برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت مصرف آب برای مدیران و مدرسان میانی آموزش و پرورش
کارگاه آموزشی مدیریت مصرف آب با هدف ترویج راهکارهای مصرف بهینه و تغییر الگوی رفتار مصرفی از طریق آموزش، با حضور مدیران و مدرسان میانی آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش قلم پرس به نقل از دفتر روابط عمومی آبفای استان، شکری مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان در خصوص برگزاری این کارگاه آموزشی گفت: هدف از برگزاری این کارگاه، آشنایی هر چه بیشتر مدرسان میانی  با روش های صرفه جویی در مصرف آب و نهادینه نمودن استفاده صحیح از آب در بین دانش آموزان است.
وی با توجه به نقش تاثیر گذار معلمان بر فرهنگ سازی مدیریت مصرف، ادامه داد: معلمان بواسطه ارتباط مستقیم با دانش آموزان، به عنوان ظرفیتی تاثیرگذار محسوب می شوند که تلاش داریم برای انتقال پیام های آموزشی با محتوای فرهنگ صرفه جویی به جامعه هدف (دانش آموزان و والدین)، از این ظرفیت موثر در عرصه تعلیم و تربیت نسل جدید استفاده نماییم.
مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان تاکید کرد: با توجه به استمرار پدیده خشکسالی در کشور و به ویژه استان، اصلاح الگوی مصرف آب امری حیاتی و ضروری بوده و بایستی زمینه های اصلاح الگوی مصرف را در جامعه فراهم کنیم که یکی از مهمترین شاخص های این امر اصلاح رفتار مصرف در جامعه به ویژه در کانون خانواده ها است.
این کارگاه با حضور ۴۰ نفر از مدیران و مدرسان میانی آموزش و پرورش و با حضور کارشناسان شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی برگزار شد.

 

انتهای پیام/