برگزاری مانور آمادگی اسکان در زمان وقوع زلزله در پارک مسافر منطقه۹
برگزاری مانور آمادگی اسکان در زمان وقوع زلزله در پارک مسافر منطقه۹

[ad_1] برگزاری مانور آمادگی اسکان در زمان وقوع زلزله در پارک مسافر منطقه۹ بخشی از برنامه های مانور بزرگ اسکان و درمان اضطراری ۱۰ هزار نفری تبریز، با همکاری معاونت محیط زیست و خدمات شهری منطقه ۹ تبریز و نمایندگان جمعیت هلال احمر استان در ادامه برنامه های هفته ایمنی در برابر زلزله در پارک […]

[ad_1]

برگزاری مانور آمادگی اسکان در زمان وقوع زلزله در پارک مسافر منطقه۹

بخشی از برنامه های مانور بزرگ اسکان و درمان اضطراری ۱۰ هزار نفری تبریز، با همکاری معاونت محیط زیست و خدمات شهری منطقه ۹ تبریز و نمایندگان جمعیت هلال احمر استان در ادامه برنامه های هفته ایمنی در برابر زلزله در پارک مسافر این منطقه برگزار شد.

به گزارش قلم پرس،، هادی بدری حامد شهردار منطقه ۹ در این باره گفت: این مانور به همت جمعیت هلال احمر استان و با همکاری بسیاری از نهادها و دستگاه های دخیل در امر مهم مدیریت بحران استان از جمله شهرداری کلانشهر تبریز، امروز صبح، ساعت ۱۰، در خیابان ارتش، روبروی پارک باغشمال آغاز شد و همزمان با این عملیات، و با برنامه ریزی مدون، دیگر منطقه های شهرداری تبریز از جمله شهرداری منطقه ۹ نیز به اجرای عملیات اسکان و درمان اضطراری پرداختند.

بدری حامد افزود: برنامه اجرایی این مانور در پارک مسافر منطقه ۹، با حضور اکیپی از امدادگران جمعیت هلال احمر، مدیریت بحران و ماشین آلات معاونت محیط زیست و خدمات شهری منطقه و همکاری فیمابین برای اجرای عملیات طرح برپایی ۵۰ دستگاه چادر و استقرار سریع ماشین آلات سنگین مورد نیاز در زمان وقوع زلزله در کوتاه ترین زمان به اجرا درآمد.

شهردار منطقه در پایان گفت: در این مانور نیم ساعته، ۵۰ دستگاه چادر توسط ۲۰ نفر از امدادگران و پرسنل منطقه بر پا شد و سپس امدادگران درمان در برابر چادرها استقرار یافتند. همچنین، ماشین آلات سنگین منطقه نیز در زمان کمتر از نیم ساعت، به سرعت در مکان حاضر شدند و در محل مناسب خود برای آمادگی در اجرای عملیات قرار گرفتند.

[ad_2]