از بانوان شاغل در شهرداری منطقه ۱۰ تبریز تجلیل شد
از بانوان شاغل در شهرداری منطقه ۱۰ تبریز تجلیل شد

به گزارش قلم پرس، در این مراسم که با حضور سرپرست شهرداری و معاون مالی و اقتصادی منطقه ۱۰ برگزار شد، حسن گنجی سرپرست شهرداری منطقه ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، حضور بانوان را در عرصه‌های مختلف کاری ستود و و بر لزوم توجه بیشتر به مساعدت‌های بانوان در پیشبرد اهداف سازمانی و پیشرفت قابل […]

به گزارش قلم پرس، در این مراسم که با حضور سرپرست شهرداری و معاون مالی و اقتصادی منطقه ۱۰ برگزار شد، حسن گنجی سرپرست شهرداری منطقه ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، حضور بانوان را در عرصه‌های مختلف کاری ستود و و بر لزوم توجه بیشتر به مساعدت‌های بانوان در پیشبرد اهداف سازمانی و پیشرفت قابل ملاحظه وظایف محوله اداری تأکید کرد.
 وی افزود: امیدوارم که بانوان، الگوی رفتاری والاترین بانوی عالم را سرلوحه زندگی خود قرار داده تا در عرصه‌های مختلف زندگی به سعادت کامل دست یابند.
در پایان این مراسم، حسن گنجی ضمن تبریک مجدد این روز بزرگ و خجسته به تمامی بانوان همکار در شهرداری منطقه ۱۰ تبریز، برای تمامی بانوان ایران زمین آرزوی توفیق و سلامتی کرد و از بانوان شاغل در حوزه‌های مختلف این منطقه با اهدای هدیه، لوح تقدیر و با شاخه گل تجلیل و قدردانی کرد. 
همچنین در مراسم دیگری که با حضور حکیمه غفوری، فریدون بابایی اقدم و غلامرضا احمدی اعضای محترم شورای شهر، عباس رنجبر شهردار کلانشهر تبریز، نساج شهردار منطقه ۵ تبریز و اقشار مختلف شهروندان به ویژه بانوان کارمند شهرداری تبریز و هنرمندان تبریزی در سالن شهید توانا برگزار شد، از ژیلا وظیفه به عنوان بانوی نمونه شاغل در شهرداری منطقه ۱۰ تبریز تجلیل شد.
گفتنی است این مراسم با اجرای گروه‌های هنری، مولودی خوانی، تجلیل از مادران و خانواده شهدای مدافع حرم و شهدای ۸ سال دفاع مقدس و تجلیل از بانوان نمونه شهرداری مناطق برگزار شد.