تعیین محل برگزاری بازی نود ارومیه با تراکتور تبریز
محل برگزاری بازی تیمهای نود ارومیه با تراکتور تبریز امروز مشخص میشود.
تیم عراق را آنالیز کردیم و برای این بازی آماده هستیم
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از بازی گفت: عراق تیم خوبی است و بازی سختی در پیش داریم.
قادر میزبانی: برخی رئیس هیاتها خودشان سابقه دوپینگ دارند
رکابزن سابق تیم ملی گفت: اگر کاری انجام دهیم تا یک سهمیه دوچرخه سواری در المپیک نتیجه قابل قبولی بگیرد باز هم دردی از دوچرخه سواری دوا نمی شود.
دنیزلی: به تیم خودم اعتماد دارم / طرفداران آن نتیجه دلخواه را در پایان فصل خواهند دید
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: به تیم خودم اعتماد دارم و به هدفم میرسم.
جوانگرایی و حمایت از بازیکنان بومی نقطه قوت دنیزلی /تعویض های دیرهنگام بلای جان تراکتور!
خارج از عملکرد اکبر ایمانی یا محمدرضا آزادی که هر دو بازیکن ترک زبان این تیم هستند، باید به نظر این مربی ترکیه ای احترام گذاشت اعتماد این مربی کارکشته به آزادی ملی پوش و جوان باعث به ثمر رساندن تک گل تراکتور مقابل صنعت نفت و همین بازی استقلال شد و البته یک موقعیت گلزنی اش نیز با بدشانسی به تیرک دروازه حریف اصابت نمود.
تیم داوری دیدار دو تیم «سپاهان – تراکتور» مشخص شد.
تیم داوری دیدار دو تیم «سپاهان – تراکتور» مشخص شد.
تصمیم جبرئیل حسناُف برای اهدای ۵ مدال قهرمانی خود به موزه آستان قدس رضوی
دارنده 5 مدال جهانی و المپیک کشتی آزاد از جمهوری آذربایجان گفت: حس فوقالعادهای در حرم امام رضا دارم و زمانی که به حرم میروم اصلا دلم نمیخواهد از آن خارج شوم و احساس فوقالعاده معنوی و خوبی دارم.
سلطانیفر: پرسپولیس و استقلال را تا پایان سال واگذار میکنیم
وزیر ورزش و جوانان گفت: اعتقاد جدی دارم که با پیگیری و جدیت مدیران عامل دو باشگاه و حمایت و همراهی وزارتخانه می توانیم پرسپولیس و استقلال را تا پایان سال واگذار کنیم.
مشکل تراکتور خود زنی است /حماسه حضور و دیگر هیچ
این تیم به هیچ وجه نیاز به جراحی ندارد و با طب سوزنی هم مشکلش حل می شود. مشکل تراکتور خود زنی است و عدم استفاده بهینه از منابع انسانی موجود. مشکل تغییرات عجیب در نقاط استراتژیک و حیاتی و بالاخص ساختار دفاعی (قلب دفاع و هافبک دفاعی) است.
به خاطر دردانههایشان سر تیمهای شهرستانی را میبرند/ همهی مشکلات از ورزشگاه آزادی شروع میشود
مالک باشگاه تراکتور گفت: بنده، هیأت مدیره و مدیرعامل تراکتور از آقای دنیزلی حمایت میکنیم و ایشان تیم خوبی ساخته است، معتقدم شیرینی فوتبال در برد و باخت بوده و بهترین تیم دنیا هم در چند بازی میبازد.
























