کیفیت ما مانند تراکتور بالا نیست
کیفیت ما مانند تراکتور بالا نیست
سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: کیفیت ما مانند تراکتور بالا نیست و متاسفانه چند بازیکن مصدوم و محروم داشتیم

میشو کریستیچوویچ در نشست خبری بعد از تساوی مقابل تراکتور در هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار داشت: ما به امید اینکه بازی خوبی انجام دهیم، وارد تبریز شدیم. می‌دانستیم تراکتور تیم خوبی با بازیکنان و مربی بسیار عالی است. آمده بودیم اگر امکان‌پذیر است نتیجه بگیریم.

وی ادامه داد: بچه‌های ما واقعا جنگیدند و تلاش کردند. کیفیت ما مانند تراکتور بالا نیست. متاسفانه چند بازیکن مصدوم و محروم داشتیم و به همین دلیل از بازیکنان جوان استفاده کردیم که قبلا در لیگ بازی نکرده بودند.

کریستیچوویچ عنوان کرد: خدا را شکر باختی نداشتیم. این موضوع مثبتی است و تلاش می‌کنیم ادامه دهیم. تراکتور از ما بهتر بود و حق‌شان بود که بازی را ببرند. این فوتبال است، گاهی خوب بازی می‌کنید و نمی‌برید؛ گاهی خوب بازی نمی‌کنید و می‌برید. بازیکنان از نظر بدنی در شرایط خوبی نبودند اما به خاطر بازی امروز و پیشرفتی که داشتند، تبریک می‌گویم.
سرمربی شاهین بوشهر اظهار داشت: زمانی که به تیم آمدم، ۲ امتیاز داشتیم و ۲۲ گل خورده. تاکنون هیچ بازیکنی جذب نکرده ایم. می‌توانستیم ۲ بازیکن اضافه کنیم اما این کار را نکردیم. بازیکنان می‌بینند که من حمایت‌شان می‌کنم و می‌جنگم. اکنون بازی را با یک امتیاز تمام کردیم. مثل این است که در آسمان‌ها هستیم و خوشحالم.
کریستیچوویچ عنوان کرد: ۵ دیدار سخت با تیم‌های صدر جدولی داریم. تلاش می‌کنیم بیشترین امتیاز را از این رقابت ها بگیریم.

وی ادامه داد: اگر مطمئن بودم نمی‌توانم کاری در این تیم کنم، وارد باشگاه نمی‌شدم. در بازی با پارس هم موقعیت‌های زیادی داشتیم. در بازی امروز هم شانس داشتیم. خدا کمک می‌کند و در لیگ خواهیم ماند.