فوتبال ما باید با برنامه باشد/ حذف هوادار چه معنایی دارد؟
فوتبال ما باید با برنامه باشد/ حذف هوادار چه معنایی دارد؟
مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: فوتبال ما باید با برنامه باشد، نمی‌توان با تکیه بر احتمالات پیش رفت.

به گزارش قلم پرس، غلامرضا صادقیان در گفت‌و‌گوی زنده تلویزیونی در شبکه پنج، اظهار کرد: امروز بازی ما لغو شد و باتوجه به اینکه گفتند احتمالا بازی فردا هم برگزار نمی‌شود، ما به تبریز بازگشتیم.

وی افزود: لیگ برتر ما باید با برنامه‌ریزی دقیق برگزار شود، تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها باعث کاهش تردد در سطح شهر و بهبود وضعیت هوای تهران شده بود، اما با این حال بازی ما را چند ساعت مانده به آغاز آن، لغو کردند.

صادقیان با اشاره به حضور هواداران تراکتور در اطراف ورزشگاه شهدای شهر قدس، خاطرنشان کرد: تعدادی از هواداران ما از تبریز و سایر شهرها خودشان را به تهران رسانده بودند، جواب آنان را چه کسی می‌دهد؟ از طرفی انتظار داریم برای هواداران فرهنگ‌سازی شود، از سوی دیگر خودمان بی‌برنامگی می‌کنیم. فرهنگ‌سازی را باید از خودمان شروع کنیم.

وی تصریح کرد: حذف هوادار چه معنایی دارد؟ برد و باخت در فوتبال وجود دارد، ولی نباید از توجه به با ارزش ترین بخش فوتبال که هواداران هستند غفلت کرد.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در پاسخ به سوال مجری برنامه در خصوص مسائل فنی تیم، گفت: آقای دنیزلی در خصوص مسائل فنی تیم صحبت می‌کند، ما مدیریت کرده و امکانات بهتری نسبت به تیم‌های دولتی در اختیار کادرفنی گذاشته‌ایم و به سرمربی تیم فرصت داده‌ایم؛ چرا که معتقدیم تغییرات جواب نمی‌دهد و با امکانات کنونی، تفکرات کادر فنی ما جواب خواهد داد.