ما در دنیایی زندگی میکنیم که سازمانها بدون «روابط عمومی»، مانند نیروگاههایی هستند که برق تولید میکنند اما سیمِ رابطی برای رساندن این انرژی به خانههای مردم ندارند. ۲۷ اردیبهشت، روز جهانی ارتباطات، صرفاً یک تاریخ در تقویم نیست؛ بلکه بازخوانی یک ضرورت است.