صدور مجور جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه مراغه
صدور مجور جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه مراغه

رئیس دانشگاه مراغه از صدور مجور جذب دانشجوی خارجی در این دانشگاه خبر داد. به گزارش قلم پرس،از مراغه، محمد زادشکوریان صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه مجوز جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه مراغه صادر شده است، اظهار کرد: با صدور مجوز توسط وزارت علوم تحقیقات و فناوری، این دانشگاه آماده جذب […]



رئیس دانشگاه مراغه از صدور مجور جذب دانشجوی خارجی در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از مراغه، محمد زادشکوریان صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه مجوز جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه مراغه صادر شده است، اظهار کرد: با صدور مجوز توسط وزارت علوم تحقیقات و فناوری، این دانشگاه آماده جذب دانشجو از کشور های خارجی است.

وی گفت: زیرساخت‌ها و امکانات لازم برای جذب دانشجوی خارجی در رشته‌های موجود دانشگاه مراغه فراهم است.

زادشکوریان اضافه کرد: جذب دانشجوی خارجی با هدف، تقویت اقتصاد دانشگاه و انتقال دانش، فرهنگ و تمدن ایرانی به کشورهای همسایه و جهان است.

به گفته رئیس دانشگاه مراغه، براساس برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های صورت گرفته پیش‌بینی می‌شود از مهر امسال و حداکثر از آبان ماه در دانشگاه مراغه دانشجوی خارجی پذیرش خواهد شد.

وی در ادامه همچنین از موافقت وزارت علوم تحقیقات و فناوری، برای استقلال هیات ممیزی دانشگاه مراغه از دانشگاه تبریز خبر داد و افزود: احکام اعضای هیات ممیزی دانشگاه مراغه توسط وزیر علوم صادر شده و از این پس ارتقای اعضای هیات علمی در این دانشگاه صادر خواهد شد.

رئیس دانشگاه مراغه در ادامه از ایجاد دومین مرکز رشد دانشگاه مراغه در داخل دانشگاه خبر داد و اظهار کرد: در مرکز رشد شماره  یک این دانشگاه ۳۳ مرکز فناور فعال است.

وی گفت: آماده‌سازی و تجهیز این مرکز با هدف اخد مجور ایجاد پارک علم و فناوری از اولویت‌های دانشگاه مراغه است.

زادشکوریان افزود: در دانشگاه مراغه ۳ هزار و ۷۰۰ دانشجو در ۴۲  رشته کارشناسی، ارشد و دکترا مشغول تحصیل هستند.

انتهای پیام/