صدور مجور جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه مراغه
صدور مجور جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه مراغه

[ad_1] رئیس دانشگاه مراغه از صدور مجور جذب دانشجوی خارجی در این دانشگاه خبر داد. به گزارش قلم پرس،از مراغه، محمد زادشکوریان صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه مجوز جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه مراغه صادر شده است، اظهار کرد: با صدور مجوز توسط وزارت علوم تحقیقات و فناوری، این دانشگاه آماده […]

[ad_1]


رئیس دانشگاه مراغه از صدور مجور جذب دانشجوی خارجی در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از مراغه، محمد زادشکوریان صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه مجوز جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه مراغه صادر شده است، اظهار کرد: با صدور مجوز توسط وزارت علوم تحقیقات و فناوری، این دانشگاه آماده جذب دانشجو از کشور های خارجی است.

وی گفت: زیرساخت‌ها و امکانات لازم برای جذب دانشجوی خارجی در رشته‌های موجود دانشگاه مراغه فراهم است.

زادشکوریان اضافه کرد: جذب دانشجوی خارجی با هدف، تقویت اقتصاد دانشگاه و انتقال دانش، فرهنگ و تمدن ایرانی به کشورهای همسایه و جهان است.

به گفته رئیس دانشگاه مراغه، براساس برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های صورت گرفته پیش‌بینی می‌شود از مهر امسال و حداکثر از آبان ماه در دانشگاه مراغه دانشجوی خارجی پذیرش خواهد شد.

وی در ادامه همچنین از موافقت وزارت علوم تحقیقات و فناوری، برای استقلال هیات ممیزی دانشگاه مراغه از دانشگاه تبریز خبر داد و افزود: احکام اعضای هیات ممیزی دانشگاه مراغه توسط وزیر علوم صادر شده و از این پس ارتقای اعضای هیات علمی در این دانشگاه صادر خواهد شد.

رئیس دانشگاه مراغه در ادامه از ایجاد دومین مرکز رشد دانشگاه مراغه در داخل دانشگاه خبر داد و اظهار کرد: در مرکز رشد شماره  یک این دانشگاه ۳۳ مرکز فناور فعال است.

وی گفت: آماده‌سازی و تجهیز این مرکز با هدف اخد مجور ایجاد پارک علم و فناوری از اولویت‌های دانشگاه مراغه است.

زادشکوریان افزود: در دانشگاه مراغه ۳ هزار و ۷۰۰ دانشجو در ۴۲  رشته کارشناسی، ارشد و دکترا مشغول تحصیل هستند.

انتهای پیام/


[ad_2]