۲۴۴۰ روستا آذربایجان‌شرقی نعمت گاز برخوردارند
۲۴۴۰ روستا آذربایجان‌شرقی نعمت گاز برخوردارند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: با افتتاح طرح‌های هفته دولت ۱۴۰۱ در حوزه شرکت گاز استان، تعداد روستاهای برخوردار از نعمت گاز در به دو هزار و ۴۴۰ روستا با ضریب نفوذ ۹۹ درصد می‌رسد.

به گزارش قلم پرس از تبریز، تراب محمدی امروز در مراسم بهره‌برداری و آغاز همزمان طرح‌های گازرسانی آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: با توجه به رویکرد دولت مردمی، انقلابی و جهادی آقای رئیسی و شعار رفع تبعیض و برقراری عدالت، امور مختلف در سطح استان با همین رویکرد در حال انجام است.

وی ادامه داد: این رویکرد در مجموعه وزارت نفت نیز در تولید، توزیع و صادرات برقرار است و نه تنها در تولید محصولات این بخش و مصرف داخلی مشکلی نداریم بلکه در حوزه صادرات نیز با وجود تحریم ها اقدامات ارزشمندی صورت گرفته و شاهد بازگشت درآمدهای این بخش به کشور هستیم.

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: به تبع این رویکرد فعالیت خوبی در شرکت گاز استان نیز در دست انجام است و گازرسانی به اقصی نقاط استان و مناطق دور دست تفسیر عینی شعار دولت مبنی بر رفع تبعیض است و در نتیجه این اقدامات اکنون بیش از ۹۸.۲ درصد روستاهای استان از نعمت گاز برخوردارند.

وی، خدمت‌رسانی به روستاهای دور هم تراز با مناطق شهری را یکی از مهم‌ترین برکات نظام جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: با افتتاح طرح‌های هفته دولت ۱۴۰۱ در حوزه شرکت گاز استان، تعداد روستاهای برخوردار از نعمت گاز شهری در آذربایجان‌شرقی به دو هزار و ۴۴۰ روستا با ضریب نفوذ ۹۹  درصد می‌رسد.

محمدی تصریح کرد: چنین دستاوردهایی تنها بخشی از ثمرات انقلاب اسلامی هستند که با انسجام بین ملت و دولت و نظام رخ می‌دهد و فارغ از مشکلات و کم کاری‌های دولت‌های قبلی باید مردم را با عملکرد خود به آینده امیدوار کنیم، چرا که شأنیت ما در خدمت به مردم است و امیدواریم در سال ۱۴۰۲ پوشش روستایی شبکه گاز استان کامل و صددرصد شود.

انتهای پیام/